• Anonym (villintegeupp)

Vad kan jag göra för atvinna tillbaka min man?

Hej alla som läser.

Jag och min sambo har en lång historia tillsammans. 
    Vi har kommit in i en svacka på grund av diverse omständigheter med psykisk ohälsa, arbetslöshet och stress.

Jag ser på min sambo att han inte ser på mig på samma sätt som förut, det gör ont att se men jag förstår att det inte har varit lätt den sista tiden.

Saken är den att vi nu har bestämt att ge det ett sista försök. Har ni några tips på vad jag kan göra för att vinna tillbaka honom?

• Svar på tråden Vad kan jag göra för atvinna tillbaka min man?
  • Anonym (Mitt stalltips.)

Skaffa en stor påse pengar placera den på bordet framför honom och säg att du tar numera hand om alla hemmets utgifter inklusive semestrar.

... sen går du till honom och ger du honom en oväntad och fin avsugning där du duschat och klätt dig i riktigt porriga kläder.

Hade nog fungerat för min del i alla fall.

• Anonym (villintegeupp)
    Anonym (Mitt stalltips.) skrev 2015-09-13 15:51:47 följande:

Skaffa en stor påse pengar placera den på bordet framför honom och säg att du tar numera hand om alla hemmets utgifter inklusive semestrar.

... sen går du till honom och ger du honom en oväntad och fin avsugning där du duschat och klätt dig i riktigt porriga kläder.

Hade nog fungerat för min del i alla fall.

Haha ja det hade nog funkat. Har inte en påse med pengar dock. ^^
  • Anonym (RJ)
    Anonym (villintegeupp) skrev 2015-09-13 15:28:01 följande:

Hej alla som läser.

Jag och min sambo har en lång historia tillsammans. 

Vi har kommit in i en svacka på grund av diverse omständigheter med psykisk ohälsa, arbetslöshet och stress.

Jag ser på min sambo att han inte ser på mig på samma sätt som förut, det gör ont att se men jag förstår att det inte har varit lätt den sista tiden.

Saken är den att vi nu har bestämt att ge det ett sista försök. Har ni några tips på vad jag kan göra för att vinna tillbaka honom?

Ni behöver prata om detta ihop, varför har det inte funkat den sista tiden? Vad kan ni göra annorlunda?
  • Anonym (Mitt stalltips.)
    Anonym (villintegeupp) skrev 2015-09-13 16:24:38 följande:
    Haha ja det hade nog funkat. Har inte en påse med pengar dock. ^^
    Men vaddå kan du inte gå jobba och fixa ihop?
  • Anonym (villintegeupp)
    Anonym (Mitt stalltips.) skrev 2015-09-13 16:41:32 följande:

Men vaddå kan du inte gå jobba och fixa ihop?

Jag läser heltid på universitet, jobbar extra ibland mer tillåter inte min hälsa tyvärr. :/
  • Anonym (Seg_deg)

Något sexigt kan du väl bjuda på till att börja med?

• Anonym (@\)

Lite svårt att svara när man inte vet så mycket om vad det handlar om. Stress, psykisk ohälsa hur då?

• Fru Nyckelpiga

Gör bara något oväntat trevligt, ändra rutiner

Var oförutsebar...

Gör dig fin, försök må bra, behåll lugnet...

Skoja, skratta...var lättsam.

Tja, något sådant.

Försök skaffa gemensam hobby, ha samma mål...

Lycka till!

Svar på tråden Vad kan jag göra för atvinna tillbaka min man?