Värmland/Karlstad med omnejd?? :-)
Finns ni här ute?
/M
Finns ni här ute?
/M
Javisst!! Här är jag!! Glad Karlstadbo som är på mitt 14:e försök och som snart ska starta en utredning!!! Kul med likasinnade nära!!
Hej! Vad kul! Vi är precis klara med utredningen och ska påbörja behandling till veckan!
Ska kika in hos dig nu! Tji ho
Vad pysslar du med då, tillvardags alltså!?
Super kul!! Har redan kikat in hos dig jag!!
Vad ska ni påbörjat för behandling? Hittade ni något problem? Vi ska börja våran utredning den sjätte april!! Men det har du väl redan sett i mitt krypin!!
Annars pluggar jag till gymnasielärare på universitetet!! Det är jätte kul! Är för tillfället ute på praktik! Dssutom har jag en man o vovve som kräver mycket tid!!
Du då! Vad gör du?
Gud va dum jag är!! Glömde vad jag läste i presentationen! Där står ju att inget fel hittades!
Jag jobbar som trycksaksmäklare för tryckerier i Estland!
Sambons simmare hade nedsatt rörlighet, men inte tillräckligt för att förklara varför det inte blir några bebisar och jag är prima vara
Så de kunde inte hitta några förklaringar! Vilket faktiskt känns skönt!
Så vi är uppsatta för IVF och under tiden ska jag käka hormoner för att stimulera äggproduktionen!
Är su nervös inför mötet?
Oj..intressant o annorlunda jobb..
Jag är faktiskt inte så nervös ännu..var du det?...Just nu känns det mest skönt att det händer något! Känns som att vi kommer framåt istället för att trampa på samma ställe liksom!
Fast jag känner mig lite rädd för att de inte ska hitta något fel...samtidigt som jag är rädd för VAD de kan tänkas hitta! Känns som att jag har dåliga förutsättningar...har haft klamydia två gånger plus att min mor fick operera sig för barnlöshet!
Dock hade hon inte Äl och det är jag 99% säker på att jag har så jag hoppas inte det är samma fel! Fast varför inte egentligen? Hon har ju två barn i dag så de lyckades ju onekligen lösa problemet i slutet av 70-talet!!
Hej
Hoppas helgen varit bra!
Jag var super nervös innan första mötet men det gick super bra!
Jag var nog mest nervös att de skulle hitta fel, för det skulle innebära ett till tungt problem att bära på utöver barnlösheten!
Nu så vet jag att vi kan bli med barn men det behövs bara lite hjälp och tid!
Det känns faktiskt skönt att veta att det inte är något fel på oss!
Idag kan de fixa det mest, t.o.m ta spermier ur bitestikeln!!
Hejsan svejsan, här kommer en till från Karlstad!! Vi har ju förvisso ett barn men kämpar på nu med 2:an... det är över 2 års kämpande nu. Började första Pergokuren i november och vi blev gravida men det slutade i mf så nu kämpar vi igen... På vår utredning hittade de inget fel heller och vi kan uppenbarligen bli med barn!! Men det vill sig bara inte
Jag läser till sjuksyrra på Universitetet... första terminen och OJ vad kämpigt det är!!
Lycka till tjejer!!
Hej och varmt välkommen! Kul med lite "nära" kontakt!
Hur länge har du läst? hur gammalt är ditt barn?