• Ettnamn

Jag förstår inte ?

Hejsan. Är ny här på FL men känner att jag ville skriva av mig lite och kanske få några råd/svar på det jag ska ta upp.

Det är så att jag och min föredetta tjej nu fick ett barn som är strax under 2 , och hon var ganska ung i detta skede . Jag är då några år äldre. Men vi tog det som de kom och köpte även ett hus detta året , vilket har resulterat i renovering hit och fixande dit .

Det är ju alltid lite svajigt under småbarnsåren och lite tid för varandra osv... Men vi hade det väldigt bra och planerade mer för framtiden , sen från ingenstans gör hon slut , egentligen utan anledning . Jag har inte sett ett tecken på det , och det som är ännu jobbigare är att hon säger till både mig och alla i vår omgivning att hon ser framtiden med mig och allt de , men kan inte just nu . Menar på att allt gått snabbt och vill leva själv och ha ansvar , festa och så.saknar sitt gamla liv .

Jag är i chock , och kan inte förstå ?

Finns här någon som varit med om något liknande , för vill man slänga bort allt för att få leva lite singelliv i något år istället för att fortsätta och kämpa ?

Klart man ibland kan sakna sitt gamla liv men ändå.

Jag vet inte vad jag ska tro?

Tack på förhand !

• Svar på tråden Jag förstår inte ?
  • Gizmo

Gör detta klart innan hon bestämmer sig om framtiden: Om din tjej nu vill leva singelliv låt henne göra det - men ta för Guds skull inte tillbaka henne sedan. 

• Ettnamn

Gizmo: Nej men det är inget lätt beslut. För jag vet och tycker själv att vi är perfekta ihop, och ser fortfarande en framtid med henne. Men just det att man bara gör slut sådär ?

Svar på tråden Jag förstår inte ?