Jag förstår inte ?
Hejsan. Är ny här på FL men känner att jag ville skriva av mig lite och kanske få några råd/svar på det jag ska ta upp.
Det är så att jag och min föredetta tjej nu fick ett barn som är strax under 2 , och hon var ganska ung i detta skede . Jag är då några år äldre. Men vi tog det som de kom och köpte även ett hus detta året , vilket har resulterat i renovering hit och fixande dit .
Det är ju alltid lite svajigt under småbarnsåren och lite tid för varandra osv... Men vi hade det väldigt bra och planerade mer för framtiden , sen från ingenstans gör hon slut , egentligen utan anledning . Jag har inte sett ett tecken på det , och det som är ännu jobbigare är att hon säger till både mig och alla i vår omgivning att hon ser framtiden med mig och allt de , men kan inte just nu . Menar på att allt gått snabbt och vill leva själv och ha ansvar , festa och så.saknar sitt gamla liv .
Jag är i chock , och kan inte förstå ?
Finns här någon som varit med om något liknande , för vill man slänga bort allt för att få leva lite singelliv i något år istället för att fortsätta och kämpa ?
Klart man ibland kan sakna sitt gamla liv men ändå.
Jag vet inte vad jag ska tro?
Tack på förhand !