• Pussakaninen

avbryta medlemskap

Jag var precis på "möte" med en från axla, fick se lokalen, prata osv. Allt kändes bra även om det kändes lite påtvingat att jag skulle bli medlem.

Jag är egentligen nöjd med att kunna gå till gymmet. Tränar en hel del idag men dock utomhus, så blir skönt att komma in.

Men nu när jag kom hem så landa all ångest, fuck. Är en bindningstid på 12månader, strax under 400kr i månaden så ingen stor summa.

Men är så orolig inför våren, dels så ska jag då söka in till högskola & tänk om jag inte kommer in? Eller om jag kommer in & pluggar hela tiden. Har dessutom en son på 4år.

Jag känner mig riktigt mesig. Men någon som vet om där finns en bakväg? Kan man avbryta trots att papper är påskrivna? Typ på samma sätt som man reklamerar en tv.

• Svar på tråden avbryta medlemskap
  • sportpappa

Börja med att kolla avtalet du har skrivit på. Vad gäller kring uppsägning.
    Sen pratar du med dem och berättar om din situation. Säg att du helt enkelt inte har råd (även om du har det).

En TV går normalt inte att lämna tillbaka eller häva köpet för utan då måste det finnas öppet köp eller att produkten är felaktig på något sätt som inte går att åtgärda eller att produktinformationen varit fel.

• Pussakaninen

Jag gick dit idag & tränade & nu har min ångest försvunnit ????

Var väl bara för mycket igår då jag överlag livnär mig på stress just nu.

Svar på tråden avbryta medlemskap