Vilket parti skulle du rösta på om det var riksdagsval idag?
KLP. Som jag brukar svara.
Inget, eftersom partipolitiken har väldigt liten inverkan på mitt/vårt liv, den globala utvecklingen har långt större inverkan än vad som händer i ankdammen Sverige.
SD har egen majoritet!
SD har egen majoritet!
På Familjeliv.
Vet inte för att vara ärlig. Har aldrig och kommer aldrig rösta rödgrönt, SD är inte inte heller särskilt intressant. Röstade på M i riksdagsvalet men tack vare DÖ har min skepticism växt. I slutändan skulle det antagligen handla mellan M & KD, de minst dåliga alternativen.
Det var du som skrev samhället och jag svarade bara på trådens ämne när jag skrev "SD har egen majoritet".
Du borde veta vad din egen tråd handlar om.
Vet inte för att vara ärlig. Har aldrig och kommer aldrig rösta rödgrönt, SD är inte inte heller särskilt intressant. Röstade på M i riksdagsvalet men tack vare DÖ har min skepticism växt. I slutändan skulle det antagligen handla mellan M & KD, de minst dåliga alternativen.
Varför skapade du en omröstningstråd för då?
Det var ju du som drog in om samhället från första början. Sedan tolkade DU ju in mer än vad som sades i en annans ord.
Är det vanligt att du lägger ord i andras munnar, och tillskriver åsikter folk inte har?
Läs vad som står inget annat.