• Anonym (röva bre som en laggårdsvägg)

har jag fet röv!? :O

Läst lite storlekstrådar och där har folk typ 45 cm runt låren oavsett midjemått. Jag har 57!!! Stussen 95, kärlekshandtagen 86, midja 64, brön 85. Mina överarmar är 28 cm. Jämför man med "alla andra" verkar det som jag har skitfet röv och fläskiga lår och armar som stockar. Vad tror ni? 167 cm, 58 kg så är ju inte överviktig, men ändå!!

• Svar på tråden har jag fet röv!? :O
  • j a d e

Omg! Tänk om du har fet röv?!?!?!?!?!

• Anonym (Man)

Skullw älska att ha en kvinna med en stuss som din. Mums att klämma på! Var stolt över den!

• Anonym (Hallå!)

Kan du omöjligt ha,du är ju smal.

• Anonym (U)
    j a d e skrev 2015-09-15 14:48:53 följande:

Omg! Tänk om du har fet röv?!?!?!?!?!

Ja, tänk om den dallrar när hon går. Paniiiiiiik!!!
  • j a d e
    Anonym (U) skrev 2015-09-15 14:56:56 följande:

Ja, tänk om den dallrar när hon går. Paniiiiiiik!!!

Så fasansfullt
  • Anonym (röva bre som en laggårdsvägg)

Ja vafan proportionellt fet röv då, jag vill inte se konstig ut :( hade inte tänkt på det förrän jag läste alla dessa trådar!! Har fått många komplimanger ang bagaget och tänkt att men hehe ojdå tack... och nu inser jag att de alla är som lille Birger

• taquine

Ja den måste vara gigantisk! 500 squats om dagen from nu.Om du inte vill sluta så här

Goodness me
  • chokladgroda

Jag är lika lång som du och väger som du i vanliga fall (gravid nu). Mitt stussmått är större än ditt och visst har jag en stor rumpa men inte så jag skäms eller känner mig fläskig. Har smal midja (59) vilket du också har och det medverkar ju till att rumpan blir att se större ut när skillnaden är så stor.

Svar på tråden har jag fet röv!? :O