Min man bestämde knull träff
Hej,
Vet inte hur jag ska börja förklara detta kaos. Men tar det lite från början.
Jag och min man träffades för lite över ett år sedan. Vi började träffas och han flyttade in hos mig och min son. Allt gick ganska fort och jag ljuger om jag säger att allt kändes rätt men jag hade aldrig varit så kär så tänkte all in.
Det hade dock varit lite brudar på fb som skrivit med honom och jag insåg en sida hos mig själv jag inte visste om Svartsjuka!?!Märkte det första gången när han skrivit med en tidigare kk till honom och hon skickat ett hjärta typ och han besvarade med en flört. (Jag snokade inte medvetet utan han skrev från sin mobil och detta kom upp på hans ipad som låg hemma.
(Nu har han tagit bort den funktionen sedan länge) Men han lovade att det inte va något och jag valde att tro på honom jag hade själv hållt kontakt med ett ex som jag visste ville ha mig tillbaka..men behöll kontakten ändå. Men vi va kära så vi..
Vi åkte utomlands på vår första gemensamma resa och hade det helt galet underbart så vi gifte oss.
När vi kom hem började min man ta avstånd, tog inte på mig på samma sätt som innan. Jag gissade på nån form av Madonna Hora komplex som kommit efter giftemålet.
Kort efter fick jag av en gemensam vän veta att han gillat typ 10 bilder på sitt ex på fb.
Jag trodde på han igen....(Han hade råkat när han skulle visa mig något hon lagt ut)
Han tog bort henne på fb.
Förra veckan så skulle han jobba i en annan stad.
Efter han varit där får jag mail av en tjej att hon har knullat min man fleras gånger.
Hon skickar även med delar av deras konversationer.
Där det framgår att han tycker om att slicka och vilken färg på trosor hon ska ha när de ska ses. Hon tog kontakt med honom via en annons han har ute angående sitt företag men börjar snart skriva att han är snygg och frågar om han är singel...
Han ber henne skicka en bild på sig själv.
Han förklarar att han trodde det va jag som testade honom och visar alla mail...även mail efter där hon typ skriver att hon inte vågade träffa honom osv.
Så jag tror inte att de träffades då egentligen. Han misstänkte då nån snubbe han va osams med eller sitt ex.
Han säger att han åkte dit bara för att kolla vem det va.
Under tiden innan han kommer hem och innan jag frågat honom om detta så ska jag gå in på hans ipad och kolla hans mail för att läsa allt själv då ser jag att han tagit bort sin mail från sin ipad.
Den här mailande tjejen har dessutom skrivit saker som jag inte tror på typ att han inte gillar fejkbröst, (vilket jag har sen 10 år tillbaka) men jag vet att han betalade sitt ex operation för bara 2-3 år sedan.
Han lovar att han från och med nu ska berätta saker för mig, men jag vet inte vad jag ska tro....
Ska jag tro på honom eller vad fan ska jag göra...hur ska jag tänka.
Kan inte prata med vänner eller familj då jag inte vill att om jag stannar att folk ska veta om allt de här.....