Fär man inte önska sig vad man vill i födelsedagspresent?
Jag tycker det så länge man är fullt införstådd med att man inte alltid får det man önskar sig. Vilket jag är, jag är inte direkt nån treåring
Iaf, frågan kommer sig av att jag nyss fyllde år och bjöd i vanlig ordning tjejgänget på fika hos mig. Lite frågor kom om vad jag önskar mig men jag önskar mig faktiskt inget direkt.
Jag har allt jag vill ha utom en egenägd bostad och det är ju LITE dyrt att önska sig :-P
Nå, jag önskade mig iaf antingen pengar till sparandet (till den där egna bostaden) men det var för tråkigt så då sa jag: Men köp glass då (jag är galen i glass), sån där Siaglass, 'kladdkaka'.
Hon blev irriterad och menade att det var ju så jävla billigt, (men köp fler paket då sa jag) jag måste önska mig något ordentligt.
Att jag inte ville ha några prylar eller så spelade tydligen ingen roll Skänka pengar till välgörenhet går vi åt varandra varje jul, alla väljer vad de vill att pengarna ska gå till och så sätter vi andra in pengar dit. Plus att vi brukar ge varandra nån smågrej, jävligt fula tomtar eller nåt sånt haha.
Var det så konstigt att önska sig glass när hon nu promt ville köpa nåt och inte ge pengar?