• Anonym (Tio)

Gilla inlägg som anonym

Går det?? Funkar inte :(

• Svar på tråden Gilla inlägg som anonym
  • Aniiee

Jag förstår inte riktigt vad du menar. Har du ett aktivt (inte gäst-) konto så kan du väl gilla inlägg hur mycket som helst? Jag tycker personligen inte om "gilla"-systemet, eftersom det kan missbrukas å det grövsta, men ingen ser ju vem som har "gillat" ett visst inlägg....

Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Anonym (Tio)
    Aniiee skrev 2015-09-15 18:57:35 följande:

Jag förstår inte riktigt vad du menar. Har du ett aktivt (inte gäst-) konto så kan du väl gilla inlägg hur mycket som helst? Jag tycker personligen inte om "gilla"-systemet, eftersom det kan missbrukas å det grövsta, men ingen ser ju vem som har "gillat" ett visst inlägg....

Varför måste du se vem som gillat! Jag har ett riktigt konto, om jag väljer anonym vill jag gilla. Trycker på gilla, men händer inget. Vill du testa?
  • Aniiee
    Anonym (Tio) skrev 2015-09-15 19:04:00 följande:
    Varför måste du se vem som gillat! Jag har ett riktigt konto, om jag väljer anonym vill jag gilla. Trycker på gilla, men händer inget. Vill du testa?
    Det var ju det jag skrev, ingen ser vem som gillat. Jag bryr mig verkligen inte, jag tycker som sagt inte alls om att man över huvud taget kan gilla inlägg.

Om du inte kan gilla inlägg så är det nog något fel hos dig (din dator/webläsare), för jag kan gilla inlägg, vare sig jag skriver som mig själv, anonym eller inte alls..
    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
  • Anonym (Tio)

Mmm går inte :( aha såg det nu?

Blubbeliblubb...

Svar på tråden Gilla inlägg som anonym