• nojjan

Läser DU andras Bloggar?

Japps! Som frågan lyder: Läser DU andras Bloggar? Glad
    Nojjan nojjar vidare....
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Läser DU andras Bloggar?
  • Thursday

Fast bara om de handlar om något jag är intresserad av, inte bara en massa tjafs om vad personen åt till frukost och om de eventuellt varit på bio på senaste...

• nojjan
    Själv gör jag inte det.. Varför kan jag inte svara på, tycker väl mitt liv är intressantast!
    Nojjan nojjar vidare....
  • Thursday

Som sagt, jag är inte intresserad av andras *liv* (om det inte är en kompis), däremot finns det ju folk som bloggar om fenomen eller saker, t.ex. läser Yarn Harlot som bloggar om stickning, gofugyourself som dissar kändisar med fula kläder, youknitwhat som dissar fula stickmönster och Husmusen som bloggar om inredning och design.

• nojjan
    Idispidis

Mycket möjligt att jag kommer att läsa nåns blogg nån gång.. Sånt vet man ju aldrig, kanske söker på nåt jag tycker är intressant juh! Så jag förstår va du menar! Flört
    Nojjan nojjar vidare....
  • 82an

Jag tycker att det är tråkigt att läsa bloggar Det intreserar mig helt enkelt inte

• nojjan

Okej... Nej leder stort... Flört

Nojjan nojjar vidare....
  • gealach

Jag har ett gäng bloggar, gamla vänners och ett par jag hittat här på FL, som jag följer hyfsat regelbundet, tittar in åtminstone en gång i veckan.

Tror inte att det är så många som läser min, dock. Ett par stycken (båda från FL) brukar titta in ibland och lämna spår...

• Minis 75

Ja, ofta.. Har mina favoriter jag tittar in hos varje dag

• Sofia27

Ja, flera stycken varje dag

/Bloggtokig
  • Nattsaga

Nej det gör jag inte.

Människan tillbringar sitt liv med att resonera om det förgångna,beklaga sig över det nuvarande och darra inför framtiden
Svar på tråden Läser DU andras Bloggar?