scrapparlotta skrev 2015-09-16 19:11:33 följande:
Måste vara blind....men hittar inte Jag har premium och så.... så jag betalar ju för spotify.. har sånt spotify familj...
Hmm...gjorde du som jag skrev?
Har du scrollat ner genom spellistorna? Hos mig låg den ganska långt ner.
Vad kör du Spotify i? Hemdator, tablet, mobil? App eller webb läsare?
Om du har olika enheter kan du testa i en annan och se om du hittar spellistan där?
Spotify kan ju se lite olika ut i olika platt formar.
Spotify Premium har jag själv förresten så precis som du betalar jag också.
Verkar som kanske inte alla fått tillgång till funktionen än enligt infon jag klistrat in längre ner.
Man måste också haft Spotify och varit aktiv i minst 2 veckor eftersom listan ju bygger på ens lyssnande senaste 2 veckorna.
Infon från Spotifys webbsida
support.spotify.com/se/learn-more/guides/:
"Ser du inte Veckans tips ännu? Oroa dig inte, det håller på att rullas ut och kommer snart att finnas tillgängligt för alla.
Veckans tips är en veckovis spellista med samlingar av låtar som vi tror att du kommer att älska. Den är baserad på vad du tidigare har lyssnat på och andra Spotify-fans med liknande musiksmak. Vilket betyder att Veckans tips blir bättre ju mer du använder Spotify.
Veckans tips visas automatiskt bland spellistorna under Din Musik eller Ditt Bibliotek, och uppdateras med ny musik varje måndag. Så se till att du sparar allt du inte kan få nog av!
Vem kan få Veckans tips??
Veckans tips kommer att finnas tillgängligt när du aktivt använt Spotify under minst två veckor ? Vi behöver lära känna dig först!
Jag slutade följa Veckans tips. Kan jag få tillbaka det?
Gå bara till Upptäck-fliken under Start eller Musik och du kan alltid hitta den där.
Vem kan se den här spellistan? Kan jag dela den?
Din Veckans tips spellista är som standard inställd på Hemlig, men du kan ändra den Offentlig med.
Du kan även dela din spellista eller följa andra personers Veckans tips spellistor.
Vill du prata om denna här funktionen, har några idéer om den eller har några frågor? Du kan då gå till vår Community konversation."