• Anonym (TS)

    Tjejer! Vad tänder ni mest på hos killar fysiskt?

    Tjejer! Vad tänder ni mest på hos killar fysiskt? Om ni ska gå 100% på utseende? Är det händer, magrutor, ryggen, armar, håret, ansiktet, benen, rumpan eller vad är det ni tänder på hos killar? Försök komma fram till en kombination av vad ni gillar.

  • Svar på tråden Tjejer! Vad tänder ni mest på hos killar fysiskt?
  • Anonym (T)

    Ögon, leende, hår. Vill att håret ska vara mörkt och helst tjockt. Att han inte är mager. Gärna lite längre. Behöver absolut inte ha magrutor men vill inte att han ska vara tjock. Charmig. :)

  • Neola

    Det som är finast på honom jag gillar, kan man väl säga. Jag lägger fokus på det som är finast oavsett vad det är.

    Men om jag inte gillar nån, så tittar jag väl lite extra efter killar på 180-185 cm av minst medelstorlek, helst lite tränad förstås, men allt ifrån lite lagom tränad till hyfsat muskulös funkar. Nåt extrakilo på magen eller så gör inte så mycket, det är viktigare att helheten blir välproportionerad. 

    Rejäla lår är ännu snyggare än rejäla armar. Synliga blodådror (i måttlig mängd!) på armarna är fint. Helst brunt eller grått hår, eller däremellan. 

    Sexigt är också ett manligt rörelsemönster. Detta måste dock vara omedvetet, blir det utstuderat är det bara komiskt.

    Osexigt som bara den är "kvinnligt överviktig" kroppsform, blötglansiga läppar  och dålig hållning (inte tillfälligt utan permanent).

  • Anonym (Ingen öldrickande mans/morsgris)

    Går igång på doften, styrkan och sånt som hör en man till. En man som är manlig nog att visa känslor och visar att han är där vad som än händer

  • Anonym (Helheten)

    Helheten. Han måste vara snygg som helhet. Det funkar inte med t.ex. bara snygga armar eller fint hår - hela han ska vara fin för att jag ska bli intresserad.

    Jag gillar långa (helst över 190), smala men tränade killar med fina ansikten, fina tänder, långa fina fingrar (vet ej varför men korta/knubbiga fingrar är avtändande för mig) och tjockt hår. Samt ej hårig överallt (gillar inte massa hår på mage, bröst, rygg osv.) 

    /Fröken Kräsen... :/ 

  • sextiotalist

    Breda axlar. Tycker att män med smala axlar är osexigt. Skäggstubb är också sexigt, sedan ska han har kvar sin kroppsbehåring. Slätrakade män inget för mig

  • K grrl

    Starka underarmar. Hår på armarna och bröstet. Det är vad som får mig att gå igång.

  • Anonym (Tänder)

    Tänder! Fina tänder och ett vackert leende. Oslagbart attraktivt. Snusgaddar = bläää...

  • Anonym (Joh.)

    - Kroppen är V-formad, breda axlar, smala höfter, liten "put-rumpa"
    - Mjuk kropp. Får gärna vara slank men inte muskulös.
    - Gott om hår på huvudet, gärna busigt och ostylat.
    - Charmiga ögon med täta fransar.
    - Kroppshår. Förutom hår på ryggen, det går bort.
    - Längd, ca 180cm

  • MeandHim

    Längden! Väldigt viktigt att han är
    Lång och gärna muskulös, gillar inte spinkiga killar tyvärr...
    Älskar vita fina tänder. Gärna mörk hår med lite skägg, medveten om sitt utseende och gilla kläder. Gärna en tatuerad sleeve :)

Svar på tråden Tjejer! Vad tänder ni mest på hos killar fysiskt?