Så trött på mig själv!
Jag vet inte vad jag ska göra med mig själv. Har perioder då jag är jätteglad och hur lycklig som helst! Men sen har jag perioder när jag verkligen inte kan glädjas åt mycket i så fall bara kortare stunder och mitt humör skiftas snabbt till dåligt.
Jag är ofta väldigt trött när jag är i sån här nere period och diskutera mycket med mig själv i hjärnan vilket bara är förvirrande. Jag vill hitta på saker med min sambo men verken orkar eller vill. Jag vill vara själv å göra sånt jag tycker är kul ex läsa en bok. Men får då dåligt samvete och är rädd för att min sambo ska tycka att jag är tråkig. Men jag är en person som blir galen om jag inte får vara själv ibland å få lite lugn å ro. Men på senare tid har jag svårt att koppla av och får bara dåligt samvete.
Jag har svårt att förklara hur jag mår för min sambo. Ibland känner jag mig ifråga satt eller som om jag inte har rätt att vara trött på kvällen för att han inte är det å jag jobbar inte ens heltid. Det sårar mig speciellt när jag är i en sån här period. Då blir jag lätt sårad av saker jag inte hade lagt större vikt på annars.
Blir galen på mig själv och orkar inte med denna negativa period! Vad ska man göra?! :(