• Anonym (Mörkhårig)

Mår dåligt för killen gillar blondiner

Jag är själv mörkhårig med gröna ögon, men min kille jag ärende tillsammans med är svag för blondiner. Han nämner det ofta, inte för mig men på andra sidor skriver han ofta det. Vill inte verka vara en stalker, och borde inte vara det för jag mår så dåligt när jag ser att han gillar blondiner så mycket. Hans drömtjej beskriver han alltid blond på dessa sidor, men han vet att jag inte än det. :( Hjälp gärna någon... Någon i samma sits? Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Mår dåligt för killen gillar blondiner
  • HäckHäxan
    Anonym (Mörkhårig) skrev 2015-09-21 07:09:21 följande:

Jag är själv mörkhårig med gröna ögon, men min kille jag ärende tillsammans med är svag för blondiner. Han nämner det ofta, inte för mig men på andra sidor skriver han ofta det. Vill inte verka vara en stalker, och borde inte vara det för jag mår så dåligt när jag ser att han gillar blondiner så mycket. Hans drömtjej beskriver han alltid blond på dessa sidor, men han vet att jag inte än det. :( Hjälp gärna någon... Någon i samma sits? Vad ska jag göra?

Vilka sidor? Varför har han så story behov av att skriva överallt hur hand drömtjej skall/ bör se ut?

Och varför smyger du runt efter och spanar? Vilken nytta gör det?

Om han inte säger det till dig så skulle jag bara släppa det. Du är väl mer än bara en hårfärg gissningsvis?

Hur gamla är ni?

Min fd var också helt såld på blondiner gärna blåögda eller iaf grön och gråögda. Själv har jag bruna ögon och rödbrunt hår. Ett av hans ex var fotomodell. Men helt allvarligt jag orkade inte bry mig utan ansåg att hal var ihop med mig för att han älskade mig helt enkelt och ögonen och hårfärgen ingick liksom i paketpriset om man säger så.

Han var inte mitt ideal heller med sitt blonda hår och ljusblå ögon utan tvärtom så långt ifrån mitt ideal rent utseendemässigt där. Ändå var vi ihop, för det fanns annat som var långt viktigare än dessa yttre grejor.
  • SmultronSöt

äsch, inget att haka upp sig på! Uppenbarligen har du andra egenskaper som är bra mkt viktigare! Sedan kan man undra vad han är inne på för sidor och beskriver vad han gillar, det om något låter lite skumt, men det är en annan fråga.

Min sambo nämnde någon gång i början att han gillar brunetter, och alla hans ex har dessutom varit brunhåriga. Han har till och med lämnat som något halvseriöst förslag någon gång att jag skulle vara fin i brunt hår. Aldrig vid min själ, har jag svarat! 

Nepp, han har fått lära om och lära rätt, så nu är det blondiner som gäller för honom Drömmer Har inte hört ett ord om hårfärger på flera år.

• Anonym (Överens)

Kommer mörkhåriga tjejer överens med blonda tjejer är ni bästa vänner 

• Anonym (Möjlighet)

Du har ju möjligheten att färga håret blont om du skulle vilja det?

• DanneHade

Gör ett praktiskt experiment av det. Färga håret blont och se ifall han går igång på det.

Hår och hårfärg är inte riktigt en prioritet för dudes när de ska välja brud, och eftersom han redan valt dig så är oddsen att du bockar av en hel del andra punkter på hans drömlista.

• Anonym (Wtf)

Tråden är från 2015!

Antingen har ts kommit över det eller så är de separerade idag.

• Anonym (Möjlighet)

Ja men man blir ju nyfiken på hur det gått!

Svar på tråden Mår dåligt för killen gillar blondiner