• Moneal

fryser ni?

fryser ni eller är ni varma?

Är i vecka 5 och fryser som aldrig förr, dock hög temp men ingen feber är helt frisk.

Hur är ni andra?

• Svar på tråden fryser ni?
  • Vanja

Vecka 6 och fryser hela tiden! Är aldrig fryssen i vanliga fall.

• Anonym (jag)
    Moneal skrev 2015-09-21 11:54:18 följande:

fryser ni eller är ni varma?

Är i vecka 5 och fryser som aldrig förr, dock hög temp men ingen feber är helt frisk.

Hur är ni andra?

Vecka 32 och fryser väldigt. Dricker hinkar med varmt te för att hålla värmen
  • Moneal

Fryser super mycket, nästan jobbigt!

Tur man kan klä på sig hyr mycket som helst :)

• Mamma till prinsessor

Jag är i v 5 och har frusit i en vecka. Trodde det var influensan men det är det inte. Jag har aldrig frusit under en graviditet tidigare och detta blir mitt 5:e barn.

• Moneal
    Mamma till prinsessor skrev 2015-10-05 02:19:32 följande:

Jag är i v 5 och har frusit i en vecka. Trodde det var influensan men det är det inte. Jag har aldrig frusit under en graviditet tidigare och detta blir mitt 5:e barn.

Nä inte jag heller så detta var något nytt :)
  • Moneal
    Mamma till prinsessor skrev 2015-10-05 14:36:34 följande:

Undrar varför vi fryser. Men skönt att se att det är flera än bara jag.

haha ja du, fryser massor men så fort man klär på sig så blir jag super varm, klär jag av mig då blir jag kall igen ;)
  • Ramiz

Här en en frysare till.. Första barnet å jag fryser heeeela tiden! Tom med duntäcke i så fryser jag... Å kallare ska det ju bli... Bbbrrr

• Moneal
    Ramiz skrev 2015-10-05 15:29:17 följande:

Här en en frysare till.. Första barnet å jag fryser heeeela tiden! Tom med duntäcke i så fryser jag... Å kallare ska det ju bli... Bbbrrr

Ja du! har ska man klara sig! haha hoppas det vänder snart :) även om det är rätt mysigt att ta på sig mysiga kläder och krypa ner under filten :)
  • Ramiz
    Moneal skrev 2015-10-05 16:03:31 följande:

Ja du! har ska man klara sig! haha hoppas det vänder snart :) även om det är rätt mysigt att ta på sig mysiga kläder och krypa ner under filten :)

Visst är det mysigt! Men när jag redan har börjat å ta fram mina vinterkläder känns det inge roligt alls... :(
Svar på tråden fryser ni?