fryser ni?
fryser ni eller är ni varma?
Är i vecka 5 och fryser som aldrig förr, dock hög temp men ingen feber är helt frisk.
Hur är ni andra?
Är i vecka 5 och fryser som aldrig förr, dock hög temp men ingen feber är helt frisk.
Hur är ni andra?
Vecka 6 och fryser hela tiden! Är aldrig fryssen i vanliga fall.
Hur är ni andra?
Fryser super mycket, nästan jobbigt!
Tur man kan klä på sig hyr mycket som helst :)
Jag är i v 5 och har frusit i en vecka. Trodde det var influensan men det är det inte. Jag har aldrig frusit under en graviditet tidigare och detta blir mitt 5:e barn.
Jag är i v 5 och har frusit i en vecka. Trodde det var influensan men det är det inte. Jag har aldrig frusit under en graviditet tidigare och detta blir mitt 5:e barn.
Undrar varför vi fryser. Men skönt att se att det är flera än bara jag.
Undrar varför vi fryser. Men skönt att se att det är flera än bara jag.
Här en en frysare till.. Första barnet å jag fryser heeeela tiden! Tom med duntäcke i så fryser jag... Å kallare ska det ju bli... Bbbrrr
Här en en frysare till.. Första barnet å jag fryser heeeela tiden! Tom med duntäcke i så fryser jag... Å kallare ska det ju bli... Bbbrrr
Ja du! har ska man klara sig! haha hoppas det vänder snart :) även om det är rätt mysigt att ta på sig mysiga kläder och krypa ner under filten :)