Hur kämpar man för den man älskar?
Hej! Behöver hjälp med att visa mitt ex att jag verkligen vill ha tillbaka honom.
Jag gjorde slut för ca en månad sen för det varit konstigt mellan oss i ca en månad och jag kände att jag inte orkade kämpa mer. Jag ger ofta upp istället för att kämpa för saker, både när det gäller kärlek och t ex skola vilket är en dålig egenskap. Jag mår även dåligt och behöver gå till en psykolog men har skjutit upp det i ca 2 år vilket har resulterat i att jag har svårt att visa känslor och även att prata om känslor. Men när jag gjorde slut öppnade jag automatiskt upp mig för min mamma och mina vänner vilket resulterade i att alla känslor jag "blockat" för honom kommer nu! Jag 'r verkligen kär i honom nu.
Jag hörde av mig och sa att jag vill försöka igen men han vill gå vidare pga jag bettet mig konstigt under vårt förhållande vilket jag har. Jag har haft svårt att få känslor. Men mycket av att jag mått dåligt vilket egentligen inte är en ursäkt men. Nu vill jag verkligen visa honom att jag förändrats och att jag är kär i honom. Hur gör jag? Vad säger jag för att få en sista chans? Jag vill verkligen visa honom att jag är redo att kämpa och göra allt för honom. Kan verkligen inte sluta tänka på honom! Jag vill inte ha någon annan än honom.... Hur får jag honom att inse det?
Snälla hjälp mig:(