• Äldre 23 Sep 20:37
    2322 visningar
    3 svar
    3
    2322

    små testiklar 0 i spermier

    Min kille lämna ett spermier prov. Som va helt 0.

    Läkaren kände på hans testiklar och sa Att dom var rätt Så små. Hur stora är era testiklar?

    Han fick operera ned ena testikeln som liten och För ljumskbråck. I

    Känns som Det är Kört För oss :'(

    Min kille säger inte mycket men Han ser Så himla sårad ut :(

  • Svar på tråden små testiklar 0 i spermier
  • Äldre 23 Sep 20:43
    #1

    Ja har han inga spermier alls går det ju inte att få biologiska barn. Hade han några få kan det ju funka med provrörsbefruktning eller spermadonation. Jag förstår att han är ledsen. Förstår att du är ledsen också.

  • Äldre 23 Sep 21:20
    #2

    om det inte går att åtgärda skulle jag börja tänka på alternativen. Det finns så många föräldralösa barn i världen som bara längtar efter bra föräldrar!

  • Äldre 24 Sep 08:20
    #3
    Ulltand skrev 2015-09-23 21:20:35 följande:

    om det inte går att åtgärda skulle jag börja tänka på alternativen. Det finns så många föräldralösa barn i världen som bara längtar efter bra föräldrar!


    Alla vill inte adoptera. Alla får inte adoptera. Det är en lång process dessutom. Jag ville själv ha "egna" barn som jag burit och fött och lärt känna från start. Tycker adoption är fantastiskt i många fall men det är inget allternativ för alla.

    Sen kan barnen som adoptera må psykiskt dåligt. Speciellt äldre barn. Se dokumentären "adoptionens pris" visar vad smutsigt vissa adoptioner går till och hur man lurar dom biologiska föräldrarna att ge upp sina barn. Och hur barnen kan må av detta.

    Handlar om ett syskonpar i denna dokumentär där flickan(den äldre av syskonen) mår extremt dåligt av separationen från sina biologiska föräldrarna att hon aldrig blir "bra" ens efter några år.

    Och tillsist blir övergiven även av sina adoptionsföräldrar för att hon "är så besvärlig" där kan man tydligt se att adoption inte är så gulligt och fantastiskt alla gånger.

    Man gråter när man tittar kan jag säga. Och man avskyr adoptionsföräldrarna som kan överge ett litet barn för att hon inte "är som dom förväntade sig" och för att hon längtar efter sin "riktiga mamman
Svar på tråden små testiklar 0 i spermier