Lillarapunzel skrev 2015-09-27 22:31:50 följande:
Nja. De var absolut lite smalare, men inget "konstigt" så att säga. Den smalaste som jag kommer på såhär spontant är väl typ 195 cm och väger ca. 55 kg. Han är däremot smal. Men sen beror det ju väldigt mycket på vilken kroppsform man har också och så. Två personer som är prick jämnlånga och ser "jämnbreda" ut kan ju väga väldigt olika mycket, och man kan ju också se ut att väga mer/mindre än vad man egentligen gör. Kan ta mig själv som exempel. Jag är tjej, 18 år och 162 cm lång. Väger kring 52-54 kg. Ingen som någonsin sett mig IRL skulle tippa på mindre än 65 kg. De flesta tror jag väger kring 70-75 kg. Så det kan ju vara likadant för dig, fast omvänt, om du förstår? :)
Oj jävlar så pass lång och 55 kg, overkligt låter det nästan... Jo de är ju lättare att få de intrycket av kortare tjejer att de väger mer, precis som att en lång kille kan upplevas som att de väger mindre än de gör.. Inget negativt alls med det då pinnsmala tjejer inte direkt är attraktivt. Lite former på rätt ställen är nog de mest attraktiva faktiskt säger jag faktiskt som ändå brukar gilla smala tjejer då jag inte är den största killen haha..
Men frågade en polare igår och han sa att jag såg normalt smal ut typ, vet inte riktigt vad han menade med det men han sa typ att man tänkte inte "shit han var smal" men inte heller jävlar vilka muskler!!