• Svar på tråden vilken ögonfärg har jag?
  • Aniiee

Photoshoppad.....

Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • Hadraniel

Skulle nog säga ljusblå, med en mörkblå ring längst ut.

Får man vara med och fråga om sina egna också? Har själv lite svårt att bedöma vad jag ska kalla min egen färg.
  • viseversa

Haha eftersom bilden är så ändrad i tja Instagram? Är det omöjligt att svara på. Lägg ut en normal bild kan jag svara.

• viseversa
    Hadraniel skrev 2015-09-27 19:30:09 följande:

Får man vara med och fråga om sina egna också? Har själv lite svårt att bedöma vad jag ska kalla min egen färg.
    Grönblå skulle jag säga.
  • MimmiGbg

HAHAH! Made my day!
  • HejPippi
    MimmiGbg skrev 2015-09-27 21:25:13 följande:

HAHAH! Made my day!

Vadå "HAHAH! Made my day!"?!
  • Så svårt är det inte
    HejPippi skrev 2015-09-27 21:32:28 följande:
    Vadå "HAHAH! Made my day!"?!
    Mimmi tyckte väll det var kul att Hadraniel Hi-jacka tråden? :P
  • Hadraniel
    Så svårt är det inte skrev 2015-09-27 22:46:08 följande:
    Mimmi tyckte väll det var kul att Hadraniel Hi-jacka tråden? :P
    Oj, var ju inte direkt meningen att försöka sno tråden eller nåt!

Var ju mer att efter jag försökt bedöma TS ögonfärg kom jag på att jag själv alltid brukar ha svårt att komma på vad jag ska säga när jag ska uppge min egen ögonfärg och frågade då spontant om detta. Fast borde kanske skapat en egen tråd istället för att göra det i någon annans i så fall?

Ber så mycket om ursäkt för detta TS och hoppas det är rätt så ok i alla fall!
  • Anonym (Nu vet du)

Jag kallar dem "Caribbean Green Salty fresh Aqua".

Själv har jag "Gold sprinkled Hazelnut" med en touch av "Emerald glow".
  • Hadraniel
    Anonym (Nu vet du) skrev 2015-09-28 04:51:05 följande:
    Jag kallar dem "Caribbean Green Salty fresh Aqua".

Själv har jag "Gold sprinkled Hazelnut" med en touch av "Emerald glow".
    Oj, vilka originella namn du kommit på!

Man blir ju lite nyfiken på hur ögonen ser ut efter en sådan beskrivning. Frågan är bara om alternativet finns eller om textraden räcker till även i formulär och dylikt där man ska ange sin ögonfärg. Skrattande
  • Anonym (Nu vet du)
    Hadraniel skrev 2015-09-28 10:02:09 följande:
    Oj, vilka originella namn du kommit på!

Man blir ju lite nyfiken på hur ögonen ser ut efter en sådan beskrivning. Frågan är bara om alternativet finns eller om textraden räcker till även i formulär och dylikt där man ska ange sin ögonfärg. Skrattande
    Mmja, det där med platsbrist är ju ett krux (då är detta ändå den korta versionen). :D
  • Anonym (På'na'ba)

TS har blåa ögon, men även snövit hudfärg och blått/svart/grön-lila hår. Om det inte är photoshoppat skulle jag gissa på en sjukdomsbild. Gå till läkare!

Den andra ögonbilden ser ut som starr på nåt vis, möjligen grönstarr. Gå till läkare!

Själv har jag grumlig brunnsbottensfärg. Matchar min personlighet tack och lov. Och ja, jag har vart till läkare!

Svar på tråden vilken ögonfärg har jag?