• nizzan97

Normal penis för 18 åring?

Hej är det normalt att ha 24cm som 18 åring?

• Svar på tråden Normal penis för 18 åring?
  • Anton Chigurh

Nej, det är att betrakta som missväxt, den skinnbiten du har hängande i skrevet. Jag för min del hade min Banan fullt utvecklad när jag var aderton år, mina 29 cm slak kuk fanns med mig när jag blev myndig. 

Sorry TS, men livet kan va hårt ibland. Och då menar jag inte enbart Bananen !!!

Kram //Anton

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Aikido

Hur har du mätt då? Är det längd, bredd, omkrets eller vad?

Slak eller styv?

Startpunkt och slutpunkt?

Inga omvägar med måttbandet över axeln eller så?

Prova annars att googla "normal storlek på snoppen 18 år" så ska du se att de första träffarna nästan är überseriösa.

• janne  sprut

Om jag hadde en så stor då skulle frun aldrig kliva av

• Anonym (Jodå)

Allt mellan typ 5-30cm är helt normalt. Grattis till din väldigt normala penis! Enjoy!

• Hadraniel
    nizzan97 skrev 2015-09-28 11:10:19 följande:
    Ja, jag mätte för ett tag sedan då va den 24cm och 16 omkrets..
    Låter som det kan bli rätt besvärligt att ha så stor faktiskt.

Visst finns det ju en del tjejer som verkligen älskar det, men det finns ju även tjejer som får ont om den är för stor och är den för lång måste man väl akta sig för att köra in den för långt hela tiden? Dessutom är det ju knepigare att behålla ståndet ju större storleken är eftersom det behövs mer blod för att hålla den hård. Rätt kondomer är ju knepigt också då man måste specialbeställa dessa om man har betydligt större omkrets än vanligt.
  • HäckHäxan
    Anonym (Jodå) skrev 2015-09-28 09:34:00 följande:

Allt mellan typ 5-30cm är helt normalt. Grattis till din väldigt normala penis! Enjoy!

Precis så.

Grattis TS du har en helt normal snopp.

Annars håller jag med den som nämnde att det kan vara jobbigt också.

Stor kuk stort ansvar stor försiktighet. Ha det i bakhuvudet ihop med lite sunt jävla förnuft så löser sig nog det mesta rent sexuellt...

Och om jag får ge ett råd så inbilla dig aldrig att din kuk gör jobbet. Utan tvärtom se till att bli bra på sex utan att använda kuken först.
Svar på tråden Normal penis för 18 åring?