halsfluss? behöver svar
Vet inte om detta är rätt kategori men försöker ändå.. har förra året haft halsfluss för första gången och det gjorde såå j*vla ont o hade feber fick antibiotika på Vc efter att jag blivit bra så har jag haft såna där vita prickar på mandlarna men har kunnat pilla bort dom med tops o då har dom varit som stenar o luktat illa. Nu är det såhär att jag har ont i vänster sida i halsen sen i måndags men det gör inte alls jätte ont har inte haft någon feber alls och är jätte pigg men har vita prickar på vänstra hals mandeln därför misstänkte jag halsfluss så idag 3e dagen med halsont gick jag till Vc o dom testade med tops och även stickprov dom sa att det inte var halsfluss utan något virus men har inte snuva eller något man brukar ha vid förkylnig så jag undrar om någon vet vad det kan vara? Har ju dom vita prickarna men brukar ju även ha dom nångång då o då när jag inte har halsont men nu har jag dom och halsont. Är rädd att det kanske ändå är halsfluss och har en 7 årig syster som hänger på mig hela tiden vill inte smitta henne. Kan man ha vanlig halsont och få vita prickar just på den sidan pga att man har ont där? Har bara hft fluss engång i livet så jag vet ju inte mycket om det. Tacksam för svar