• Sahj

Ångest

Någon som har tips på vad man ska göra mot ångest? Har en ständigt "nervös" känsla i kroppen, hjärtklappning o har inte kunnat sova på 2 veckor. Så fort minsta lilla grej händer bryter jag ihop. Jag brukar vara en stark person som e bra på o ta tag i saker själv. Men vet inte riktigt vad ja ska göra nu.

• Svar på tråden Ångest
  • Anna74a

Har du någon aning om var ifrån den nervösa känslan kommer?
    Vad som ligger bakom?

• fredsduvan
    Sahj skrev 2015-10-02 07:59:46 följande:

Någon som har tips på vad man ska göra mot ångest? Har en ständigt "nervös" känsla i kroppen, hjärtklappning o har inte kunnat sova på 2 veckor. Så fort minsta lilla grej händer bryter jag ihop. Jag brukar vara en stark person som e bra på o ta tag i saker själv. Men vet inte riktigt vad ja ska göra nu.

Har du kollat upp sköldkörteln?
  • Sahj
    Anna74a skrev 2015-10-02 08:18:16 följande:

Har du någon aning om var ifrån den nervösa känslan kommer?

Vad som ligger bakom?

Ja tror de beror mest på hur det är mellan mig o min kille nu. Han skiter i mej hela dagarna svarar inte när ja ringer smsar osv. Låter löjligt men de gör mej ledsen då jag känner mej väldigt oviktig för någon som är den jag ska betyda mest för. Sen har jag mycket annat nu i livet och är stressad. Men jag vet inte hur ja tar mej ur de bara. Väldigt jobbigt o gå runt med denna ångesten, hjärtklappningen ont i magen o skakig, svimfärdig o illamående hela tiden.
Svar på tråden Ångest