Killar! Attraktiva kvinnor?
Funderar över en grej, frågan är såklart till er grabbar, vad finner ni mest attraktiv hos en kvinna?
Skönhet? Vackra ögon? Läcker kropp? Intelligens?
Vad är viktigast vid ett första möte som gör er nyfiken?
Funderar över en grej, frågan är såklart till er grabbar, vad finner ni mest attraktiv hos en kvinna?
Skönhet? Vackra ögon? Läcker kropp? Intelligens?
Jag kan säga så här, inte är det ank-läppar i alla fall.
Sexighet+skönhet och mjukhet+värme. Resten är egalt för min del. Detta är grundkraven.
Hittar dock inte vad jag söker, troligen kommer jag behöva besöka utlandet för att hitta en bra tjej.
1. Humor, intelligens och självkänsla.
2. Bekväm i sin ungefär normalbyggda kropp och lust att använda den.
Kroppen är viktig men det är oändligt mycket viktigare hur man använder den (hållning, kroppsspråk, en trevlig leksak, osv) än hur den ser ut.
Grabben bredvid, inte nåt svar på min fråga, men klokt val ;)
Anonym (såhär) varför skulle du inte kunna hitta det här? Jag känner många fina tjejer som har allt det, det gäller bara att hitta dom, och sen våga ta för sig och prata med Dom ;)
I slutändan kommer allt alltid handla om insidan/intelligens och dessa attribut.
Men rent ytligt/fysiskt är jag sjukt svag för ljusa ögon, eller mörkt rakt hår.
Utseendet går ju inte att helt bortse ifrån, men utstrålning och personlighet gör oerhört mycket, och är oftast de som gör om jag finner folk attraktiva.
Vad finner ni mest attraktivt hos en kvinna?
Det finnas lika många svar på den frågan som det finns kvinnor. Varje kvinna har något som gör henne fysiskt tilldragande, men långt ifrån alla har en positiv utstrålning.
Hos vissa är det den speciella rösten och sättet att prata som får mig att spetsa öronen och bli intresserad innan jag ens sett hur hon ser ut.
Vissa har en ovanligt fin hållning eller rörelsemönster som sticker ut.
Hos andra är det doften, den naturliga eller ibland parfymen om den är "rätt".
Det kan vara att hon är lång och smal, petite, liten och knubbig, stor och tjock, blekhyad, svarthyad, runt ansikte, smalt ansikte, you name it.
Finns absolut inget som jag inte gillar vad gäller kvinnokroppar.
Ibland är det händerna eller fötterna, eller överarmarna, rumpan, höfterna, benen. Mer sällan brösten faktiskt. Rumpdaller är hett. Ett sött och gärna lite personligt ansikte drar blickarna till sig. Ibland är det ögonen, ibland läpparna, eller något annat. Det är det kvinnliga i utseendet som attraherar, hon behöver inte ens vara i närheten av "snygg" i någon objektiv bemärkelse om du fattar.
Viktigast är att jag överhuvudtaget bli sedd och att hon visar tecken på intresse och attraktion. Ett leende, ett "hej", att hon tar kontakt och snackar lite. Att hon verkar varm, äkta och charmig och är fysisk av sig. Tyvärr inte så vanligt bland svenska kvinnor.
Intellekt. Viss pondus och självständighet. Icke-passiv, jag avskyr passiva brudar.
Faller direkt för en vacker röst, men det händer inte så ofta, och det är svårt att beskriva för en annan.
Väldigt svag för korthåriga tjejer. Gillar en smula androgyna/"bisexuella" tjejer rent utseendemässigt.
Har en viss böjelse för rock-, punk-, goth- och emo-tjejer, men jag är inte sådan själv och tror inte jag är så intressant för dessa.
En tjej som visar intresse blir ju automatiskt väldigt attraktiv.
Och helt klart detta: