"Det är ju inte direkt så att jag blir kåt av att se dig naken"
Så sa min man idag när jag efter en månads sextorka frågade varför han inte verkar vilja ha sex. Han sa att han vill visst ha sex men har antagit att jag inte vill pga att jag är deprimerad.
Han har inte gjort närmanden på över en månad. Han menar att det har han visst, för tre veckor sedan frågade han faktiskt om vi inte ska ha sex snart. Sen inget mer.
Jag tar oftast inte initiativ eftersom han oftast nobbar mig, han har dessutom sagt att han inte tänder på mig längre för att vi varit ihop länge och för att jag gått upp i vikt. Så att få nobben svider extra mycket eftersom jag vet att han är kåt, han vill bara inte ha sex med mig.
Han har velat "låta mig vara" säger han. När vi idag diskuterade så sa jag att jag inte känner mig speciellt sexig när han ju faktiskt sagt att han inte tänder på mig längre, att han bara ser fett och inte verkar att tycka att nånting på mig är fint - varför vill han då ens ha sex med mig? Handlar det bara om att tömma sig?
Han sa att han älskar mig fortfarande men att det syns ju skillnad när man gått upp i vikt och "det är ju inte så att jag blir kåt av att se dig naken direkt".
Jag blev så sårad så jag vet inte var jag ska ta vägen...