• Anonym (Haha)

Skrattade åt hennes dotter

Hahahahahhaha min tjejs dotter skulle åka rutchikana men eftersom hon var så tjock så fasnade hon medan hon åkte ner. Rutchikanan smalnade av i mitten av åkturen och det var där hon fastnade. Jag skrattade så tårarna rann. Min tjej blev arg.

Kanske var fel av mig. Men jag kunde inte hålla mig!!! Ibland kan man inte hålla sig. Ni har säkert själva varit med om situationer ni inte kunnat hålla er för skratt? Gjorde jag verkligen så fel?

• Svar på tråden Skrattade åt hennes dotter
  • Anonym (Inte särskilt kul)

Ja, du gjorde verkligen så fel!

• Anonym (Haha)
    Anonym (Inte särskilt kul) skrev 2015-10-04 15:04:40 följande:

Ja, du gjorde verkligen så fel!

Ja okej det var fel. Men att jag okontrollerat skratt är väl inte MITT fel? Jag kan väl inte styra över det
  • Dixie
    Anonym (Haha) skrev 2015-10-04 15:06:37 följande:
    Ja okej det var fel. Men att jag okontrollerat skratt är väl inte MITT fel? Jag kan väl inte styra över det
    så du menar att du inte ansvarar för dina handlingar!? 
  • Anonym (Haha)
    Dixie skrev 2015-10-04 15:08:40 följande:

så du menar att du inte ansvarar för dina handlingar!? 

Jo men särskilt medvetna handlingar och okontrollerade handlingar. Hon borde ha förståelse att jag skrattade utan vilja att skratta
  • grind

Typiskt kvinnor att bli upprörda för sådana struntsaker.

• neverpreggo

Verkar finnas många tjejer som har tjocka barn som fastnar, ramlar, plumsar på helger och blir utskrattade av killen.

• LaLola

Varför är det så himla roligt att starta trådar som inte en jävel tar seriöst? 

• Anonym (Al)

Jag hade också skrattat faktiskt. Det gör man ju inte medvetet för att vara dum. Men det är samma som när någons lilla bebis snubblar och faceplantar marken. Jag tycker det ser jättekul ut, men skrattar inte för att vara dum. Kalla det skadeglädje om ni vill :)

• Anonym (?)

Som om ungen kommer lida av det som vuxen? Passa på att skratta tills den fyller sju.

• Anonym (???)

Du startar ofta liknande trådar. Jag undrar dock vad det är för fel på dig? Har du verkligen inget bättre för dig?

Svar på tråden Skrattade åt hennes dotter