• Anonym (Sugen)

Trekant med min sambo NU

Min absolut största fantasi är att ha trekant med min sambo! Jag har berättat för honom att jag vill prova på trekant med en till tjej och han är med på noterna.

Vi har en stabil relation med 110% tillit och bara tanken på att se honom knulla med en annan tjej när jag är med gör mig tvärkåt. Har jag tänkt på det under dagen så kastar jag mig bokstavligt talat över honom när jag kommer hem!

Vi har oftast bättre sex på fyllan, då vi släpper alla hämningar totalt, så till att börja med hade vi tänkt testa på det när vi har lite alkohol i kroppen. Vi är fortfarande unga (25 år) och tänkte försöka hitta någon på krogen/fest.

Min sambo ser bra ut och har lätt för att charma tjejer så vi hade kanske tänkt att han skulle se sig omkring.

Vi vill inte börja med att ha det med någon vi känner.

Vad har ni för tips och erfarenheter? Tror ni det är större chans att få till det via honom eller mig? Hur har ni hittat någon extra och hur gick sexet till?

Hoppas på massvis av bra tips och härliga historier!

• Svar på tråden Trekant med min sambo NU
  • Anonym (FvsV)

Hoppas verkligen för er skull att ni får till det ni önskar...personligen ser jag dock en stor skillnad på att egga upp sig i fantasin och p.g.a det kasta sig på sin partner upphetsad och "glad" :)....blir liksom något helt annat i verkligheten allt som oftast. Alkohol kanske inte är helt bra!?...men men jag kan ju ha tokfel där :)

• Anonym (Rocco Siffre­di)
    Anonym (Sugen) skrev 2015-10-05 13:42:43 följande:

Min absolut största fantasi är att ha trekant med min sambo! Jag har berättat för honom att jag vill prova på trekant med en till tjej och han är med på noterna.

Vi har en stabil relation med 110% tillit och bara tanken på att se honom knulla med en annan tjej när jag är med gör mig tvärkåt. Har jag tänkt på det under dagen så kastar jag mig bokstavligt talat över honom när jag kommer hem!

Vi har oftast bättre sex på fyllan, då vi släpper alla hämningar totalt, så till att börja med hade vi tänkt testa på det när vi har lite alkohol i kroppen. Vi är fortfarande unga (25 år) och tänkte försöka hitta någon på krogen/fest.

Min sambo ser bra ut och har lätt för att charma tjejer så vi hade kanske tänkt att han skulle se sig omkring.

Vi vill inte börja med att ha det med någon vi känner.

Vad har ni för tips och erfarenheter? Tror ni det är större chans att få till det via honom eller mig? Hur har ni hittat någon extra och hur gick sexet till?

Hoppas på massvis av bra tips och härliga historier!

Jag ska naturligtvis ställa upp på detta!
    Jag ska personligen penetrera denna man, alla mina kåta kompisar ska också jucka med honom.
    Jag tror att ni kommer gå stärkta ur detta och bygga en stabil och trygg relation!
  • Anonym (?)
    Anonym (Rocco Siffre­di) skrev 2015-10-05 14:13:46 följande:
    Jag ska naturligtvis ställa upp på detta! Jag ska personligen penetrera denna man, alla mina kåta kompisar ska också jucka med honom. Jag tror att ni kommer gå stärkta ur detta och bygga en stabil och trygg relation!

Konstig tjej du verkar vara .
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (FvsV) skrev 2015-10-05 14:02:40 följande:

Hoppas verkligen för er skull att ni får till det ni önskar...personligen ser jag dock en stor skillnad på att egga upp sig i fantasin och p.g.a det kasta sig på sin partner upphetsad och "glad" :)....blir liksom något helt annat i verkligheten allt som oftast. Alkohol kanske inte är helt bra!?...men men jag kan ju ha tokfel där :)

Det är naturligtvis skillnad :) detta är någonting vi pratat om ordentligt, vad vi vill få ut av det, vad som är okej/inte okej och att om det på något sätt skulle kännas olustigt så får man avbryta.

Tanken är inte att vi ska vara fulla, utan snarare lite mindre berusade. Det är framförallt jag som vill vara det, då jag är lite blyg :)
  • Anonym (FvsV)

Blyg inför tjej/tjej grejen eller allmänt blyg när det gäller nya grejor o i detta fall en ny "bekantskap i naket tillstånd :)...visst alkohol kan ju vara bra på det viset, gäller väl bara att hålla det vid det :)

• Anonym (Sugen)
    Anonym (FvsV) skrev 2015-10-05 14:35:50 följande:

Blyg inför tjej/tjej grejen eller allmänt blyg när det gäller nya grejor o i detta fall en ny "bekantskap i naket tillstånd :)...visst alkohol kan ju vara bra på det viset, gäller väl bara att hålla det vid det :)

Dels är jag blyg inför att vara med en tjej, men också blyg över den nya bekantskapen.

Hade varit minst lika blyg om det gällde en extra kille, kanske mer blyg till och med :)

Ja, för mycket fylla kan lätt riskera i en obekväm situation och sämre omdöme!
  • Anonym (FvsV)
    Anonym (Sugen) skrev 2015-10-05 14:59:58 följande:
    Dels är jag blyg inför att vara med en tjej, men också blyg över den nya bekantskapen.

Hade varit minst lika blyg om det gällde en extra kille, kanske mer blyg till och med :)

Ja, för mycket fylla kan lätt riskera i en obekväm situation och sämre omdöme!
    I see... börja med tjejen själv då?...träffas en gång eller tre innan...med kläderna på så att säga :)
Svar på tråden Trekant med min sambo NU