Sonen tar kål på mig...nåt fel???
Är så ledsen och slutkörd i hela mig. Det känns inte som vår familj är normal och all ork bara pyser ut ur mig. Känner ofta att jag bara skulle vilja gå upp i rök. Hade nog låtit bli att skaffa nummer 2 om jag vetat att det skulle vara såhär. Ettan var och är väldigt lätt som barn. Lillebror...allt annat än...
Började kring 6 månader. Vaknade då nattetid och ville upp. Gick inte söva om trots försök på två tre timmar. Började bli vääääldigt högljudd och missnöjd. Min snittsömn var ca 3 tim per natt ett långt tag. Dagarna fyllda med missnöje och gnäll.
Testade alla möjliga knep. Han var jätteglad när han var glad men missnöjet och vrålen kom tätt.
Idag är han 15 månader och vaknar ff på nattetid och slänger napp kudde o täcke, somnar till ca 05 men då ska han vestämt upp = svintrött, gallskriker och slänger saker kring sig. ALLT är en kamp under illvrål: torka ansiktet, byta blöja, borsta tänder, bada.ALLT!!!!
När vi ska äta alla ihop slutar det med att han illskriker o gapar o hivar tallriken o muggen i golvet. Cirkus... vi andra får sitta och bara titta på varandra...
Han får för sig att rivas och peta i ögonen. Har märken i ansiktet från när han rev mig imorse.
Fick psykbryt och började slita i mig, bara storgrät och höll på här. Jag fick inte hålla honom ens.
Såhär ska det väl inte vara??? Började med morepa mini för några dar sen men det står att två kapslar kan ges från 5 års ålder?? Han får en kapsel. Har jag köpt fel morepa?
Vi funderar på om han har tex ADHD. Förstår att hans dåliga sömn gör sitt men hur kan vi hjälpa honom med den? Detta tär på oss alla......