• Pumori

    Ensamstårnde mamma söker resekompis med barn

    Hej,


    Jag är en nyskild mamma med 3 barn som bor söder om stockholm, pojke (11), flicka (8) ,Pojke (5). Jag  önskar finna andra ensamstående mammor i stockholmsområdet för gemensamma resor eller aktiviteter tillsammans med barnen. Tex skidsemester i fjällen/ alperna. Hyra stort hus med pool  i solen, i sommar. Thailand/ Florida över jul & nyår. Weekend  i Amsterdam, You name it J .... självklart vill jag att ungarna hänger med! Tycker att det är lättare att vara 2 vuxna med 6 barn eller 3 vuxna med 9 barn än ensam vuxen med 3 barn.....


    Därför söker jag dig självständiga praktiska kvinna/dam/tjej/ med barn som är aktiv och  gillar att göra saker ihop med andra tex  att resa och vill ha en resekompis med barn.


    Hör ar dig så tar vi det därifrån  J

  • Svar på tråden Ensamstårnde mamma söker resekompis med barn
  • jorgen123

    Hej, du låter som en aktiv och kul mamma. Jag är själv nyligen separerad med två barn, tjej på 17 år och pojke på 5 år. Jag är 44 år och bor söder om Stockholm. Om du är intresserad av att träffas så ses jag gärna utan barn i början så vi vet lite om varann innan, hoppas det inte lät skumt hihi.

    /Lena

    .

Svar på tråden Ensamstårnde mamma söker resekompis med barn