• Anonym (TS)

Idag åt jag min sista måltid kl...

Hallå!

En termometer här ;)

När åt du din sista bit mat idag och tankar kring det!

börjar här: ca 20.20. Pyttipanna med ett ägg.

Förutom att det är fabriksgjort så var det gott och smakrikt! Något sen. Bättre att äta kl 18! Det är iaf vad jag tror. Orsak: dålig planering.

• Svar på tråden Idag åt jag min sista måltid kl...
  • Anonym (Sent)

Lövbiff och en avokado och mycket vatten kl 20.00. Ok jag delade lite med katten. Orsak intensiva kvällstudier så jag märkte inte att det var så sent. Nu är jag så mätt så jag nästan spricker.

• Anonym (Mums)

Hemmagjord pytt med stekt ägg kl 19. Orsak: liten och sen lunch. Lite russin framför tvn.

• Mrs Green

Torsk och sallad strax efter kl 18. Maten blev så för att jag 5:2-ar och det är fastedag så jag behövde hålla middagen på ca 200 kcal. Tidpunkten var så för att jag kom hem från jobbet då och min man hade gjort middagen.

• Mrs Green
    Mrs Green skrev 2015-10-07 20:33:08 följande:

Torsk och sallad strax efter kl 18. Maten blev så för att jag 5:2-ar och det är fastedag så jag behövde hålla middagen på ca 200 kcal. Tidpunkten var så för att jag kom hem från jobbet då och min man hade gjort middagen.

Och mina tankar om det är att det var skönt att det blev som jag planerat. Jag är lite känslig för oväntade händelser på mina fastedagar
Svar på tråden Idag åt jag min sista måltid kl...