Ibörjan var min man nästan inte alls med bebisen för att bonusarna skulle påverkas så lite som möjligt, de fick alltid vara med vid skötsel om de ville. Bebisen (vi) köpte presenter till dem. Men de blev svartsjuka och spred all möjlig dynga ändå. Herregud folk tror ju att de blir illa behandlade. Ex svartsjuka på att jag gör bebismat till bebisen. Att jag gick på öppna förskolan eller babysim. Att bebisen fick julklapp när den blev större som var värt hälften av deras. Jag tror att det mesta är deras mammas osäkerheter, deras föräldrar har konstant osämja och då blir det inge bra för barnen om man har en förälder som försöker hetsasrje grej till att handla om utanförskap, ex cykla till skolan 3 km när man är tonåring utan jag borde ta och packa in två bebisar i bilen för att skjutsa. Gör jag babysim så är jag och maken skyldig att ersätta bonusarna enligt henne. Oerhört jobbigt att känna sig så jagad, hon får spel över att vi åkte på en övernattningstur med de gemensamma i somras då bonusarna var med henne, detta beklagar hon sej till dem om. Jaja, ska inte gå på, min fråga var till andra bonusmammor hur deras barns relationer till bonusar såg ut?