• greta2

Rösta om DÖ

Imorgon skall KD rösta om de skall fortsätta DÖ eller inte. Vad tror ni händer? Kommer de bryta överenskommelsen eller inte? Vad händer då? Nyval? Annat?

DÖ står för decemberöverenskommelsen.

• Svar på tråden Rösta om DÖ
  • Anonym (!!)

DÖ står för död åt Sverige och man kan hoppas att det där skitpartiet tar en för laget och röstar emot Sveriges död.

• Anonym (Y)

Säga vad man vill om DÖ, är själv emot den men det finns bara 2 riksdagspartier som vill ta död på Sverige; SD och V.

• Anonym (!!)
    Anonym (Y) skrev 2015-10-08 20:00:23 följande:

Säga vad man vill om DÖ, är själv emot den men det finns bara 2 riksdagspartier som vill ta död på Sverige; SD och V.

Säga vad man vill om partiet som kallar sig för DÖ och importerar allt det som vill ta död på Sverige...

Ja man kan säga mycket där men det finns endast en parti som önskar motsatsen och det är SD.

• Anonym (Y)
    Anonym (!!) skrev 2015-10-08 20:03:57 följande:

Säga vad man vill om partiet som kallar sig för DÖ och importerar allt det som vill ta död på Sverige...

Ja man kan säga mycket där men det finns endast en parti som önskar motsatsen och det är SD.

BS!! I så fall är SD för hjärndöda för att fatta vad vad deras politik leder till. Det är lika illa. Om inte värre...
  • Anonym (!!)
    Anonym (Y) skrev 2015-10-08 20:06:11 följande:
    BS!! I så fall är SD för hjärndöda för att fatta vad vad deras politik leder till. Det är lika illa. Om inte värre...

Vi har ETT problem just nu, det är en muslimsk och lycksökar invasion, allt annat är sekundärt i dagens läge.

• Anonym (Y)
    Anonym (!!) skrev 2015-10-08 20:08:01 följande:

Vi har ETT problem just nu, det är en muslimsk och lycksökar invasion, allt annat är sekundärt i dagens läge.

Skygglapparna är på till Max uppenbarligen! Du är så fixerad vid invandringen att du missar resten. Antingen vill du inte ellr så saknar du kompetens att se. Jag bryr mig inte om vilket.
  • Ben66

Jag håller tummar och tår för att KD kommer rösta ner DÖ.
    Lyckas vi så kommer proppen gå ur och ett annat parti följa efter.
    Skulle kunna vara Moderaterna, men partiledaren Batra är lika dum i huvudet som Löfven så hon vill inte självmant skrota DÖ, men jag hoppas på mirakel.
    (Ja, jag är Kristdemokrat. Nej, jag är inte kristen men tror på mirakel)

• Anonym (heppi)
    Anonym (!!) skrev 2015-10-08 20:03:57 följande:

Det är ju inget parti som kallar sig för DÖ....
  • Anonym (!!)
    Anonym (Y) skrev 2015-10-08 20:13:19 följande:
    Skygglapparna är på till Max uppenbarligen! Du är så fixerad vid invandringen att du missar resten. Antingen vill du inte ellr så saknar du kompetens att se. Jag bryr mig inte om vilket.

Skygglappar verkar nå all din synfält hos dig ja.

Tar vi inte hand om invasionen så spelar inga välfärdsfrågor nån roll, vi har ingen välfärd längre att bry oss om.

Det finns ingen välfärd under sharia eller muslimsk styre.

• Anonym (!!)
    Anonym (heppi) skrev 2015-10-08 20:15:29 följande:
    Det är ju inget parti som kallar sig för DÖ....

Inte?

Vi har ett parti som leds av en man som dikterar villkoren i Sverige just nu, det kan ta slut imorgon vilket vi får hoppas men hur menar du att vi skulle ha fler partier som önskar död på oss?

Svar på tråden Rösta om DÖ