• Emmy03

bf 2016

hej gick in vecka 7 igår och undrar om det är någon mer i den veckan och hur mår ni? hade varit kul att följa varandra :) 

• Svar på tråden bf 2016
  • smulaaan

Jag är också i vecka 7. Jag mår bra förutom att jag är sjukt trött och har lite "psykiskt illamående" lite titt som tätt under dagen... Jag tror jag funderar för mycket på om jag är illamående eller inte så då blir jag illamående, rörigt... Haha! Hur mår du själv?

• smulaaan

Okej, det är jobbigt. Längtar själv tills det går över, man vågar knappt kliva upp på morgonen för då börjar man känna av illamåendet.

Har du varit hos bm, första besöket? :)

• Emmy03

ja det är jätte jobbigt att gå upp tidigt när man jobbar och mår illa :( ska till barnmorskan den 26 då är det första besöket :) har du gått på det första besöken än? det som jag är lite nervös för är hur chefen kommer regera när jag ska berätta :(

• smulaaan

Jo, jag har haft semester nu i två veckor så första dagen är imorgon. Hittade mina åksjukeband som jag tog på mig idag, dom funkar hyfsat men vill inte ha på mig dom på jobbet. Jag var hos bm i fredags, fick massa broschyrer/böcker & planerade in inskrivningsbesöket :)
    Jag är faktiskt inte så nervös över vad chefen kommer tycka, jag skulle bli arg om hon skulle bli irriterad & tycka att jag "ställer till det".

Svar på tråden bf 2016