• Lars E

Vem vann kvällens partiledardebatt?

Ja den startar strax i Agenda så bättre att vara ute i tid med en tråd än sent. Mitt tips är att den vanligaste meningen blir "vi måste ta ansvar" följt av "politiskt kaos" och alla hackar som vanligt på Jimmie Åkesson. Nu slipper vi som tur är stolpskottet Åsa Romson vilket kan bli en fördel för Miljöpartiet denna gång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-10-11 19:59
    Här är kvällens ämnen
    1. DÖ
    2. Flyktingkrisen
    3. Jobben
    4. Klimatet
    5. Hushållens skulder
    6. Nato

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem vann kvällens partiledardebatt?
  • T W

Problemet med att lägga upp det innan är ju att folk börjar rösta nu och det blir bara ännu en "vilket parti gillar du mest-undersökning"..
    Iofs kommer man kanske inte ifrån det annars ändå.

• Gert

Jag går händelserna i förväg och utnämner Jimmie Åkesson som debattens vinnare. Han har ju inte så svårt motstånd. 

Give ´em Hell!
  • CarinaL26
    Gert skrev 2015-10-11 19:55:39 följande:

Jag går händelserna i förväg och utnämner Jimmie Åkesson som debattens vinnare. Han har ju inte så svårt motstånd. 

Är väl du som röstat på JÅ redan kan jag tro. Men det visar ju bara att debatten är ointressant för SDare. JÅ vinner även om han inte ens skulle vara där. Trovärdigt värre.
  • apburen

Röstar inte ännu men tippar Jimmie som vinnare.

• CarinaL26

En minut kvar till debatten börjat och flera har redan röstat på SD som vinnare. Vad säger det?

• Aikido
    CarinaL26 skrev 2015-10-11 20:00:04 följande:
    En minut kvar till debatten börjat och flera har redan röstat på SD som vinnare. Vad säger det?
    Tjuvstart.
  • T W
    CarinaL26 skrev 2015-10-11 20:00:04 följande:
    Att folk generellt inte bryr sig så mycket över hur sina partier "presterar", utan stödjer dom oavsett. Gäller inte bara SD, utan alla som tror starkt på ett parti.
  • Lars E

Floskelmaskinen Löfven vägrar att förstå att situationen börjar bli ohållbar. Som Jimmie Åkesson säger är vi på väg mot en välfärdskollaps med stora steg.

• Gert
    CarinaL26 skrev 2015-10-11 19:57:33 följande:
    Är väl du som röstat på JÅ redan kan jag tro. Men det visar ju bara att debatten är ointressant för SDare. JÅ vinner även om han inte ens skulle vara där. Trovärdigt värre.
    Jimmie skulle inte ens behöva vara där för att vinna debatten, men det är ju alltid roligt att se honom.
    Give ´em Hell!
  • T W

Jag tycker alliansen gör bäst ifrån sig just nu, men kollar man omröstningen så verkar jag rätt ensam om det

Svar på tråden Vem vann kvällens partiledardebatt?