• Diskoculan

    Har du ett barn som gillar GLITTER och GLAMOUR? - Se Hit!

    Hej!

    Jag gör ett försök att posta ett inlägg här, så får vi se om det går vägen. :)

    Jag undrar om det finns några föräldrar här inne som kan hjälpa mig med tips på födelsedagspresenter till en FEMÅRIG tjej som gillar mycket glitter och glamour!

    Ni som har döttrar som är riktiga "tjej-tjejer" (eller söner som är mer för rosa och glitter), vad gillar era femåringar? Vad skulle de bli glada över att få i present av en jämnårig förskolekamrat?

    Jättetacksam för svar!

    Mvh.

  • Svar på tråden Har du ett barn som gillar GLITTER och GLAMOUR? - Se Hit!
  • MeEmmA

    Nagellack, glitterspray till håret, hårspännen (finns en massa i Frost-temat på HM som är populärt), halsband, armband... Finns hur mycket som helst, detta är exempel på sånt man aldrig kan ha för mycket av :) om du har tänkt köpa något dyrare så springer min dotter och alla hennes kompisar runt i prinsessklänningar och klackskor här hemma men också i danskläder.

  • Sommarviol
    MeEmmA skrev 2015-10-12 13:24:34 följande:

    Nagellack, glitterspray till håret, hårspännen (finns en massa i Frost-temat på HM som är populärt), halsband, armband... Finns hur mycket som helst, detta är exempel på sånt man aldrig kan ha för mycket av :) om du har tänkt köpa något dyrare så springer min dotter och alla hennes kompisar runt i prinsessklänningar och klackskor här hemma men också i danskläder.


    Blev nyfiken bara: vart köper man glitterspray till håret?
  • MeEmmA
    Sommarviol skrev 2015-10-14 16:17:09 följande:
    Blev nyfiken bara: vart köper man glitterspray till håret?
    Brukar finnas i leksaksaffärer vid maskeraddräkter, Lindex, hm (tror jag), har sett det lite här o var. Finns jämte andra sprayfärger till håret.
Svar på tråden Har du ett barn som gillar GLITTER och GLAMOUR? - Se Hit!