• Santine

avslöja min graviditet med en utklädnad?

Tänkte avslöja min graviditet med en avslöjande utklädnad nu till halloween, men har ännu inte funnit en bra utklädnad, kanske finns någon därute som gjort något liknande eller som faktiskt tänkt sig göra något liknande? Kan säga att vi ska bjuda in hela släkten på mitt 30års firande och vissa har jag inte träffat på flera månader sist, så dem kommer ju själva att se att jag e gravid men ville göra det lite roligt också!
    Inga tjockis skämt för vill inte att dem ska tro att jag blivit fet ???? alla andra idéer tas gärna emot!

• Svar på tråden avslöja min graviditet med en utklädnad?
  • 444

Det låter som en helkul idé! Har du stor mage redan eller har den precis börjat växa? Om den precis börjat växa så skulle du kunna göra en fejkmage så att det ser ut som att du är i 9e månaden redan. Och kanske kombinera det med någon utklädnad till något.

• Santine
    444 skrev 2015-10-12 17:14:48 följande:

Det låter som en helkul idé! Har du stor mage redan eller har den precis börjat växa? Om den precis börjat växa så skulle du kunna göra en fejkmage så att det ser ut som att du är i 9e månaden redan. Och kanske kombinera det med någon utklädnad till något.

Vilken bra idé ???? e i vecka 17 o väntar mitt 4e barn, denna graviditet syntes graviditeten mkt fortare. Tack för förslaget!
Svar på tråden avslöja min graviditet med en utklädnad?