Va tycker ni om namnet Leon??
Undrar bara... Tycker det e ett fräckt å fint namn, även ovanligt.. Skulle kunna tänka mig ha det på Nästa barn som lär komma inom 3 år. Om det nu blir en Kille..
Men va tycker ni om det namnet??
Undrar bara... Tycker det e ett fräckt å fint namn, även ovanligt.. Skulle kunna tänka mig ha det på Nästa barn som lär komma inom 3 år. Om det nu blir en Kille..
Men va tycker ni om det namnet??
Tycker det är jättefint
ja...de är fint. Inte som Love dock , som är mitt favvonamn
....skoja bara.
Gillar det om man säger med långt e.
Om du förstår.
Bra!
Internationellt, funkar på många språk!
Jag tycker det är finr, vill ha det om jag får en kille, men sambon vill ej, men hursomhelst hur fint som helst
Jättefint
Jag tänker på filmen när jag hör det. jag hade nog valt att stava det Léon så att man redan på stavningen förstår uttalet. Men risken när man väljer ett "utländskt" namn är att barnet alltid får bokstavera. Jag tycker nog personligen att Leo är att föredra.
Jätte fint, inte helt ovanligt i frankrike.
Tycker det är jättefint! Kanske för att min mans son sen tidigare heter så...
(Med betoningen på långt e. Inget franskt tjosanhejsan.
)
Jag gillar det inte så värst faktiskt. Jag är rätt konservativ vad gäller namn.... Men om ni gillar det så välj det!
Tycker också att det är fint, men tänker tyvärr också på filmen... Inte så kul att ha samma namn som en torped kanske...
Tycker oxå det är ett jätte fint namn! Namn till en konung, ett stark lejon liksom!
Åh.. helt underbart.. =)
Jag var inne på Leon eller Leo, men det blev en Linnéa istället.
Det hade min tjej fått heta om hon blivit en kille. Jag ÄLSKAR det namnet.
min son heter leon ...
jätte ovanligt här på irland men tyvärr rätt så vanligt i sverige ..
Min son bär det vackra namnet Leon!
Tycker det namnet är jätte fint...
Min son heter Leo så det är ju ganska nära
Jag tycker också det är fint. Min son heter Leo, mensköterskan på BVC envisas med att kalla honom Leon =)