• nattfjäril89

Någon mer som är mitt i valpköp? Följas åt

Hej! Jag och min sambo har reserverat en japansk spets som föddes i förrgår och jag är nu i en liten valpbubbla där det är allt jag kan tänka på, haha. Någon mer som snart får valp eller som lever i samma bubbla? Skulle vara roligt att följas åt. 

• Svar på tråden Någon mer som är mitt i valpköp? Följas åt
  • Aniiee

Nej, det räcker med de fyra vuxna hundar (tre är mina) som redan finns i huset =P Men kul att du ska ha hem en valp. Första? 

Lycka till Solig

Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • Aniiee
    nattfjäril89 skrev 2015-10-13 00:04:51 följande:

Nej haft en hund innan =) Av en annan ras dock. Vad har du för hundar? :)

Hoppas du kan anpassa dig till en av världens pratigaste hundar =P

Jag har en samojed, en sheltie och en blandis (labbe/bc/bordercollie/rhodesia). Och så har brorsan en cocker spaniel. De hänger alla fyra oftast. Tikar.
    Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • nattfjäril89

Jadå, handlar om uppfostran och avel och allt också. Och personlighet på hunden. Så det är jag inte rädd för =) 

• Erizajo

Å vad härligt! Tycker att jag nyss var i valpbubblan, men min shih-tzu blandis tjej är redan 1 1/2 år! Men lägg gärna upp bild sen, älskar alla valpar!
    Skickar med bild på min älskling :)

• Abbe83

Jag och min sambo är inte mitt i valpköp men har börjat kolla efter en hund till, vi har en schäfer som är 2 år. Det är jag som är mest sugen på en hund till men i nuläget har vi inte råd så måste vänta. Har inte bestämt om vi ska skaffa en valp eller en omplaceringshund. 

• nattfjäril89

Mysigt med en hund till =) ja det kostar ju en del pengar men om ni har hundsaker sedan innan behöver ni ju inte köpa allt nytt iaf =)

Svar på tråden Någon mer som är mitt i valpköp? Följas åt