• Anonym (Marina)

Fått jobb som handläggare på Migrationsverket. Röstar på SD

Måste erkänna att det känns lite konstigt att jag, som är mot invandring och som röstar på SD, nu ska arbeta på Migrationsverket som handläggare

Men med tanke på att denna våg av asylsökande inte tycks gå att stoppa tänkte jag få lite vinning, lön, av situationen.

Har jag några kollegor här på FL tro?

• Svar på tråden Fått jobb som handläggare på Migrationsverket. Röstar på SD
  • Anonym (OT)
    Anonym (Marina) skrev 2015-10-13 14:13:14 följande:

Måste erkänna att det känns lite konstigt att jag, som är mot invandring och som röstar på SD, nu ska arbeta på Migrationsverket som handläggare

Men med tanke på att denna våg av asylsökande inte tycks gå att stoppa tänkte jag få lite vinning, lön, av situationen.

Helt OT men hur mycket får en handläggare i lön? 
  • Anonym (Marina)
    Anonym (OT) skrev 2015-10-13 14:19:33 följande:

Helt OT men hur mycket får en handläggare i lön? 

Riktigt dåligt. Jag hade 25000kr på tjänsten jag gav upp (är tjänstledig ifrån) och lyckades få 26000kr här.
  • Anonym (Marina)
    Nerfherder skrev 2015-10-13 14:33:37 följande:

Jahapp, varför vill du berätta om det här?

Varför vill någon berätta om någonting här på FL?

Frågade förövrigt om jag har några kollegor här.
  • Velouria

Grattis! Nu kan du få utlopp för din främlingsfientlighet och en klapp på huvudet av Jimmie Jackpotjoy!

Vad vill du?
  • micromat

Givetvis sköter du ditt jobb och går efter dom reglerna/ bestämmelser som finns där. Det oavsett vad du röstar på.

• Anonym (Marina)
    micromat skrev 2015-10-13 14:38:46 följande:

Givetvis sköter du ditt jobb och går efter dom reglerna/ bestämmelser som finns där. Det oavsett vad du röstar på.

Självklart!
  • Anonym (?)

De kanske har empatilös som krav hos personer de anställer? Du lär ju i så fall passa bra in.

• micromat
    Anonym (?) skrev 2015-10-13 16:04:05 följande:

De kanske har empatilös som krav hos personer de anställer? Du lär ju i så fall passa bra in.

Väldigt nyfike över vad som får dig att säga att folk som vill minska invandring är empatilösa?
  • sharatec
    Anonym (Marina) skrev 2015-10-13 14:29:56 följande:
    Riktigt dåligt. Jag hade 25000kr på tjänsten jag gav upp (är tjänstledig ifrån) och lyckades få 26000kr här.
    Vad krävs det för utbildning?
  • Anonym (Marina)
    sharatec skrev 2015-10-13 16:45:41 följande:

Vad krävs det för utbildning?

Beteendevetenskaplig-, juridisk- eller ekonomisk högskoleutbildning.
  • Gert

Ska du ge många avslag? Skrattande

Give ´em Hell!
  • Anonym (?)

Jag anser att människor som gång på gång upprepar att de är emot invandring, när det faktiskt handlar om flyktingar som flyr sina länder p.g.a. krig och förföljelse, är empatilösa. Nu har du fått svar micromat.

• Anonym (Svenskarnas parti)
    Anonym (Marina) skrev 2015-10-13 14:13:14 följande:

Faaan vad bra bara neka de jävla dräggen!!!!!
Svar på tråden Fått jobb som handläggare på Migrationsverket. Röstar på SD