Älskar inte min sambo nu när jag blivit gravid.
Behöver hjälp!
Jag och min sambo har varit tillsammans i över 1 år, har alltid påstått att han är mitt livs största kärlek. Jag är nu gravid och väntar vårt första barn.Vårt förhållande har varit perfekt vad jag trott, tills jag fick reda på att han ljugit om att han inte träffat en tjej som jag upprepade gånger försökt konfrontera honom om. Utav ren reflex gav jag honom en örfil, vilket resulterade till 3 kraftiga smällar mot huvud och ansikte. Vet att jag gjorde fel som gav honom en örfil, men förtjänade hans gravida kvinna en svullen läpp och näsa? Han bad om ursäkt och jag drog ett streck över det.. Efter ett par dagar kunde jag inte låta bli att gå igenom hans telefon för att se vad mer han ljugit om, vilket visade sig vara i princip ALLT. Fick se att varje gång han påstod att han var med en killkompis eller liknande i början av förhållandet så var han igentligen på krök med tjejer, gått hem till tjejer med sin killkompis osv och även pratat med sitt ex i telefon och smsat med henne. Jag konfronterade honom och han säger '' men nu är det dig jag ska ha barn med, och bor med '' ska jag tro på honom? vad ska jag göra? Vaknade upp idag med en känsla av att jag inte älskar honom alls, känner så nu också och han är hemma från jobbet om en stund.. What to do?