• Felixias

Är rädd att jag är gravid

hej

skulle haft min mens igår, men det händer att den kan vara någon dag sen. iaf så brukar jag sällan ha mensvärk, men har haft molvärk i 5 dagar nu. har ägglossningstest hemma vilket jag använder i förebyggande syfte ibland om jag glömt tempa, tempar nämligen eftersom jag fick propp av p-piller. ömma bröst och bröstvårtor och ingen temperaturdipp än vilket man ska få dagen innan/samma dag som mens. Har  i alla fall läst att om man är gravid så kan man få utslag på ägglossningstest, vilket jag tror jag fick nu. ska köpa gravtest imorn. men är ganska rädd nu. tror jag är på ÄL+13 eller ÄL+14

Vad tror ni?

• Svar på tråden Är rädd att jag är gravid
  • LMG
    Felixias skrev 2015-10-13 16:43:59 följande:

hej

skulle haft min mens igår, men det händer att den kan vara någon dag sen. iaf så brukar jag sällan ha mensvärk, men har haft molvärk i 5 dagar nu. har ägglossningstest hemma vilket jag använder i förebyggande syfte ibland om jag glömt tempa, tempar nämligen eftersom jag fick propp av p-piller. ömma bröst och bröstvårtor och ingen temperaturdipp än vilket man ska få dagen innan/samma dag som mens. Har  i alla fall läst att om man är gravid så kan man få utslag på ägglossningstest, vilket jag tror jag fick nu. ska köpa gravtest imorn. men är ganska rädd nu. tror jag är på ÄL+13 eller ÄL+14

Vad tror ni?

Jag tog ett äl test bara för kul skull nu när jag är gravid och det visade positivt. Man kan få positivt på äl test vid graviditet men även när mensen är på g har jag hört. Så det där är väldigt klurigt, du kan ju bara få svar genom ett graviditetstest :) lycka till
  • LMG
    Felixias skrev 2015-10-13 18:21:19 följande:

Tog ett gravtest

Är gravid va?

Ja det där är utan tvekan ett positivt graviditetstest. Är det inget du ville? Tänkte eftersom du skrev att du var rädd att du va gravid?
Svar på tråden Är rädd att jag är gravid