• prinsessa05

Tips till toalett fönster önskas

Vi har renoverat vårt badrum & behöver råd..
    Vad ska vi ha i fönstret? Det är normal stort & vill ha lite insynsskydd, inget man klistrar på utan gardin eller annat förslag önskas. Som det är nu kan vi sitta på toa och titta ut på gården och de som står på gården tittar på den som sitter på toa

• Svar på tråden Tips till toalett fönster önskas
  • JsN
    Några ideer som jag spontant kommer på
    Någon vacker "skiva" att ställa i nederkanten på fönstret? Kanske plexiglas i någon rolig färg som matchar, eller frostat. Eller något veckat i träStora gröna växter som döljerTräpersienn (rätt grov) som är nedfälld men öppenCafégardin (tycker jag personligen är rätt tråkigt)Spetsgardin (kan kanske vara fräckt, men risk finns att det ser fånigt ut)Större korgar (till småsaker) i fönsterkarmen. Man kanske kan bygga en ram och sätta flera på höjdenLjusgenomsläpplig rullgardin som man kan dra ned om man vill slippa insyn
    oavsett hur du gör så är det väldigt trevligt med fönster i badrum!
  • eccobell

Köp en enfärgad rullgardin och fäst den upp och ner. Dvs dra upp den och fäst med en krok mitt på fönstret.

• Squeezetoy

i ett program av homestyling så satte de in spets emellan glasen i fönstret. Det tyckte jag såg lite kul ut. Jag fick däremot inte riktigt kläm på hur de gjorde det, men spetsen såg ut att vara spänd emellan rutorna.

• Kreativ

jag skulle nog ha en fin växt där i en ampel som hänger ner och täcker fönstret. Flera om så behövs Det ser jättefint ut med växter i badrum, tycker jag!

• Jag är Dinah

Jag håller med Jsn om en träpersienn, det är skitsnyggt och lämnar ett behagligt ljusinsläpp! Och de är snygga att ha nere även hela tiden!

Svar på tråden Tips till toalett fönster önskas