• Malla1

vi som väntar 5e barnet!

Jag har precis fått veta att jag väntar mitt 5e barn. Var inte alls på våran planering men nu är det som det är. Hoppas det finns fler som vill följas åt som väntar tillökning till sin stora familj :)

• Svar på tråden vi som väntar 5e barnet!
  • Två prinsar

Hej

Här väntas oxå en 5:a:)

Inte heller planerad men lika välkommen för det! När väntas er? Vår är beräknad till 17/4 2016.

Har du gjort kub? Vi gjorde förra veckan och fick bra resultat! Skönt att ha det gjort.

Vart bor ni? Vi bor mellan Svedala o Trelleborg :)

• Malla1

Ja har inte vart på ultraljud än men nångång runt 14 april är den beräknad :)

Kub vet jag inte riktigt va det är för något?

Jag bor i Eskilstuna :)

• Två prinsar

Kub är ett sätt att se om barnet riskerar att födas med downs syndrom eller 2 andra svåra syndrom. Det brukar erbjudas om man är över 30 år. Jag är 34 år.

Aha då kommer vi få barn nästan samtidigt om du räknat rätt:)

Då bor vi långt ifrån varandra, men kan vara kul att följas åt ändå:)))

• Malla1

Okej nej ja är bara 26 så därför ja aldrig gjort sånt då :)

• Snuttan76

Hej

Här är en till som väntar nr 5. Bf 29/5.

Min äldsta är en son på 14, sen har vi tre döttrar på 11, 10 och 4. Hur gamla är era barn?

• Malla1

Min äldsta blir 8 i februari, sen är dom andra 5, 4 och 1

• Två prinsar

Våra är 12,10,7,2 Vår 7 åring finns inte längre, hon gick bort för 2 år sedan i cancer:(

Vi har även ett barn som är placerat hos oss hen är född -15 så om hen bor kvar hos oss när barnet kommer så är det 11 månader mellan dom:))

• Två prinsar

Ser att du oxå har 1 år mellan 10 & 11 åringen hur tycker du att det varit med så tätt? Snuttan76

• MrsMummy

Halloj! Här är en till! Precis som flera av er var det ej planerat :)

BF 9/4 2016

Har sedan tidigare två killar födda -01 och -09 samt två tjejer födda -03 och -11

Gjort KUB och fick höra det var "bra"! Fick resultatet 1:9435 och det är först efter detta som jag började känna mig gravid på riktigt ????

Svar på tråden vi som väntar 5e barnet!