Det bästa sexet någonsin - det du aldrig glömmer
Jag undrar vilken som är din allra bästa sexupplevelse någonsin, den som du aldrig glömmer? Vem är du, vem/vilka hade du sex med, var hände det och varför var det så bra och oförglömligt? Inga upplevelser eller detaljer är för små eller för insignifikanta. Berätta! Berätta ALLT!
Jag kan börja: efter ett lååångt äktenskap blev jag singel. Hade inga direkta förhoppningar eller förväntningar om äventyr. Träffade några män men det blev inget av det hela. Så en dag hade vi personalfest på jobbet (jag jobbar i skolvärlden) och stämningen var hög. Jag satt och pratade med en kollega jag känt i flera år, och plötsligt såg vi varandra med helt nya ögon. Vi gled undan ut i kapprummet och kysstes, kyssar som skapade blixtar i hela kroppen. Det var helt fantastiskt. Det blev till att lämna festen och ta en taxi hem, fort som tusan. Jag hann inte ens stänga dörren förrän han tryckte upp mig mot väggen och hånglade upp mig så jag fick fullständigt kåtslag. Sen bar han mig till sängen, fick av mig alla kläder och dök ner mellan mina ben... Min man hade slickat mig en enda gång med uselt resultat, så det var inget jag var van vid. Jag stretade emot i ungefär fem sekunder, sen tänkte jag "äh, jag testar"... Gode gud... Han slickade mig till en annan galax. Det var det underbaraste jag någonsin känt och jag kommer aldrig att glömma det.
Vi har varit tillsammans i snart tre månader nu och jag är lyckligare och oändligt mycket mer tillfredsställd idag än jag någonsin var med min man. Vilken underbar man, vilka fingrar, vilken tunga...
Din tur!