"Jag hör av mig"
Om man träffats och det kändes som det klickade. Hur länge ska man vänta när ngn säger att han ska höra av sig innan man fattar att han inte är intresserad?
Om man träffats och det kändes som det klickade. Hur länge ska man vänta när ngn säger att han ska höra av sig innan man fattar att han inte är intresserad?
Varför måste du vänta på att han hör av sig?
Varför måste du vänta på att han hör av sig?
Detta tips funkar jättebra: hör av dig och säg att du vill ses på onsdag (tre veckodagar fram t.ex.)
Du slipper undran och du har bollen.
Det funkar förvånansvärt bra. Samt kom med idé på vad ni kan göra? Inget lamt "har du lust att ses på onsdag".Han får en bild av dig om du fixar detta.
Detta tips funkar jättebra: hör av dig och säg att du vill ses på onsdag (tre veckodagar fram t.ex.)
Du slipper undran och du har bollen.
Det funkar förvånansvärt bra. Samt kom med idé på vad ni kan göra? Inget lamt "har du lust att ses på onsdag".Han får en bild av dig om du fixar detta.
Han var snabbare på att ta bollen - eller väntade du på den?
Hur länge har du väntat?
Hur länge har du väntat?
Han var snabbare på att ta bollen - eller väntade du på den?
Jag var iofs den som föreslog att träffas igen men då fick jag svaret att han skulle höra av sig om när..
Iofs bara 10dgr men jag är lite nojig att det ska rinna ut i sanden..
En lunch är ju rätt bra.
Då blir det inte lika laddat om det är en helkväll = större chans att det funkar. Att gå med små steg fram. Det blir bra på längre sikt även om man hade haft skitkul o hänga hela dan.
Nej hör av dig nu.