-
-
Svar på tråden Mer hår på huvudet som kille = Få mer tjejer?
-
Absolut. Har du lugg får du t o m två tjejer.
-
Självklart, med hockeyfrilla får du till och med en trekant
-
Jag menar inte flera tjejer samtidigt, jag menar att om vi har 10 tjejer, är 3 tjejer intresserade av mig om jag är flintskallig medans om jag har hår på huvudet så är kanske 6 tjejer intresserade av mig av 10... Ser er verklighet ut så också?
-
Du behöver nog köpa en tupé. Har du kollat Butterick's?
-
det är nog olika tycke och smak men jag har insett att det absolut varit så för mig som tjej, att jag helst tittat efter folk med hår på huvudet
-
det viktigaste för mig är helheten. Jag kan absolut attraheras av en flintskallig kille likväl som en långhårig hårdrockare.. no problemos.
Pappan till mitt älsta barn är långhårig hårdrockare... och var det redan då för 18 år sedan.
Min älskare jag har är tunnhårig och lätt flintis. och han är den sexigaste man jag nånsin känner... -
jag tror att det ligger lite i ålder vad man föredrar.
för att få en tjej 25+ att gilla "skalligt" så bör han ju vara rakad och inte flintis. Tänk män som typ Nordman och LInus Svenning . Lite badboy liksom.. då funkar det.
Men att attraheras av en man som är naturligt tunnhårig eller flintis då behöver man nog själv ha nått en högre ålder som kvinna.
Jag är 40 år och attraheras gärna av män som är tunnhåriga eller delvis flint. Men när jag var yngre var det viktigare att dom hade ett tjockt fint hår.
Sen kan ju en man givetvis vara 25-30 år och tunnhårig av naturen och få början till flint redan i den åldern, men det är ju då en naturlig del av hur killen ser ut och är något helt annat. -
Haha nej det tror jag absolut inte. Men för oss stämde det. Men såklart bara slumpen. Min sambo har massa hår på huvudet. Vi har 3 flickor och en pojke. Dock har svärfar på över 70 år också massa hår och han har tre pojkar och en flicka så där stämmer det inte.
-
Jag tror att Ts menar flickvänner.....viseversa skrev 2015-10-15 17:04:55 följande:
Haha nej det tror jag absolut inte. Men för oss stämde det. Men såklart bara slumpen. Min sambo har massa hår på huvudet. Vi har 3 flickor och en pojke. Dock har svärfar på över 70 år också massa hår och han har tre pojkar och en flicka så där stämmer det inte.
-
Eller ja relationer med tjejer alltså.LaLola skrev 2015-10-15 17:31:18 följande:Jag tror att Ts menar flickvänner.....
-
Har svårt att tro det
Sen gillar jag hår så om man vill vara med mig så krävs det fast kan såklart ändra mig där också! -
Det är din personlighet främst som attraherar tjejer. Har man hår så gäller det att hålla mjällen borta. Har du inget hår så slipper du tänka på det men en snygg mössa är aldrig fel. Keps har jag hört går fet bort.
-
Jag tycker att det finns så förbannat mycket fula frisyrer på killar. Hår blir nästan alltid fel. Jag gillar flintiskillar med rakade skallar. Det är snyggt.
-
Instämmer , rakat eller snagg ska det vara ;)Anonym (Inte vad som helst) skrev 2015-10-15 18:37:17 följande:
Jag tycker att det finns så förbannat mycket fula frisyrer på killar. Hår blir nästan alltid fel. Jag gillar flintiskillar med rakade skallar. Det är snyggt.
-
Haha jaha. Jag trodde ts menade barn. Hahaha sorry.LaLola skrev 2015-10-15 17:31:18 följande:Jag tror att Ts menar flickvänner.....
-
viseversa skrev 2015-10-15 19:29:01 följande:Haha jaha. Jag trodde ts menade barn. Hahaha sorry.
-
För att svara på ts verkliga fråga. Njaaa beror på. Jag personligen tycker män med hår är attraktivare men skulle jag älska en man utan hår skulle det såklart inte spela någon roll. Men om jag får välja föredrar jag hår framför skallig.LaLola skrev 2015-10-15 19:31:15 följande: