Han har prestationsångest
Har träffat en kille några gånger nu, 2 gånger med misslyckat sex :( har ingen erfarenhet av de här så vet inte hur jag ska bete mig
Första gången kom han på 10 sekunder, utan överdriv. Men han sa iallafall till att han kommer komma. Han sa förlåt tusen gånger, sa att han skämdes och svor för sig själv inne på toaletten. Jag sa att de gör väl inge heller, han fortsatte med ursäkterna och jag upprepade mig. Sen blev de mys istället.
Andra gången så hade vi långt förspel, kändes som han drog sig lite. Han va hård. Så sa han att han skulle komma tidigt igen, jag mma bara som ett okej. Men istället fortsatte han ta han om mig under en lång tid, sen när jag skulle ta på han va han helt slak :/ försökte väcka den men gick bara halvdant. Tillslut sa han att de inte kommer funka och att de absolut inte va pga mig. Han sa förlåt igen flera gånger, jag frågade varför och han sa att han hade prestationsångest.
Jag är väldigt blyg av mig, speciellt att prata om sex. Vet inte va jag ska säga? Va kan man göra så de blir bättre?