• Anonym (Fia the lover)

Sexlekar?

Jag skulle vilja ha förslag på sexlekar. Dock inte hårda tag utan sexig och mjukt. Tänkte som uppdrag mm. Skulle vilja överraska min sambo någon gång. ;)

• Svar på tråden Sexlekar?
  • Anonym (Tärningen)

Det finna tärningar som lyser i mörker och säljs i två-pack. Ena tärningen visar ställning, och andra tärningen visar var i hemmet man ska göra det.

Finns även en som är mer för förspelet. Också två-pack. Den ena visar vad man ska göra (tex kyssa) och den andra var på den andra personen (tex halsen) .

Kanske vore något för er? :)

• Anonym (Fia the lover)
    Anonym (Tärningen) skrev 2015-10-17 19:39:08 följande:

Det finna tärningar som lyser i mörker och säljs i två-pack. Ena tärningen visar ställning, och andra tärningen visar var i hemmet man ska göra det.

Finns även en som är mer för förspelet. Också två-pack. Den ena visar vad man ska göra (tex kyssa) och den andra var på den andra personen (tex halsen) .

Kanske vore något för er? :)

Ja, det kan vara värt att prova med. Vet inte riktigt vart våra gränser är och vad vi gillar på lekar.
  • Anonym (Fia the lover)

Försökte mig på lite rollspel men ovanan och osäkerheten förstörde lite. Men sexet blev fantastiskt ändå. :)

• 100kgpappa

I helgen var frugan på fest, och på väg hem fick hon lite störningar ifrån mig. Sa till henne att ta av sig strumpbyxor och trosor, men övriga kläder på, samt ta på ögonbindel sen ställa sig framåtböjd över köksbordet...

Hon var rätt kåt när jag kom ner i köket sen och satte igång. Hon gillar ganska hårt, men det väljer man ju själv hur man sen har själva sexet, men just att hon fick lite styrningar tyckte hon var upphetsande.

• Turkhud

En bakfyllemorgon bjöd jag över en kk innan hon skulle till sitt jobb. Bad henne värma upp innan och låste upp dörren. La mig i sängen och kollade porr innan hon kom in. Vi satte igång utan ett ord och hon gick så fort vi var klara. Utan att säga nåt. Fantastiskt!

• 100kgpappa
    Turkhud skrev 2015-10-20 17:14:33 följande:

En bakfyllemorgon bakfyllemorgon bjöd jag över en kk innan hon skulle till sitt jobb. Bad henne värma upp innan och låste upp dörren. La mig i sängen och kollade porr innan hon kom in. Vi satte igång utan ett ord och hon gick så fort vi var klara. Utan att säga nåt. Fantastiskt!

Klockrent, ska köra den också nångång
  • Anonym (Fifi)

Jag har köpt en sån där sexkit med allt man behöver som rosblad fjäderkitlare oljor osv  funkade bra finns många färdiga sexkit som man kan beställa, jag beställde min från vuxensaker.se helt ok

Svar på tråden Sexlekar?