• Anonym (Svartsjuk Oja,)

Han har tappat lusten

Jag tänker prova att få lite feedback här,

Min särbo och jag är vuxna med varsitt liv och förflutet,

Vi träffades för tre år sen, och det har inte varit lätt,

Jag har levt i 18 med en man som inte gillade sex, så det var skralt med det, , efter skilsmässan var jag som sagt väldigt sugen på sex, och trodde att mannen jag nu börjat dejta gillade det med, men efter som tiden gick märkte jag ju att han liksom inte tog i mig, inte med fingrarna eller oralt, och jag frågade varför, det kommer sen ,, var hans svar oftast , men jag tog liksom för mig, använde mig av honom, och han njöt av det,

Men jag började känna mig väldigt ensam och det blev skevt , och jag började knota,

Nu har vi snart inte haf sex på ett år, och jag börjar bli desperat, han skyller på massa, ålder, 50, år, och på att han har värk, och han tittat på porr, och att han gillar att just titta,

Han blir tänd av att titta,

Och jag säger att det är ok, men han vill inte titta på mig,

Nu hittade jag i en låda i hans kök massa foton på honom och olika kvinnor i avancerad sex positioner, jag frågade honom varför han har kvar såna , om vi nu ska vara ett par,

Är det någon som skulle acceptera att ens man skulle spara på gamla knull bilder? Är jag för känslig,

Men om han behöver titta på andra och inte vill ha sex med mig, vad gör jag då?

Eller är jag bara nojig och svart sjuk i onödan

Han är otroligt flirtig , när vi är ute, och han tittar helt öppet uppskattande på andra kvinnor, och behöver bekräftelse av kvinnor, detta har jag sagt inte är ok, men jag har blivit så osäker och tappat självkänslan, och tror att allt beror på mig.

Är det någon som kan förklara för mig , hur går jag vidare nu?

• Svar på tråden Han har tappat lusten
  • Anonym (Hmm)

Låter som han tröttnat och inte längre är attraherad av dig.

Om det gått ett år o problemen inte är medicinska så tror jag ingen förbättring är att vänta.

Skaffa dig en karl som uppskattar dig.

• Anonym (?)

Finns inte en chans att jag skulle stanna!!! Gå innan du har tappat all självförtroende!!!

Svar på tråden Han har tappat lusten