Någon som har GRÖNT barnrum????
Hej hopp!
Ska tapetsera sonens rum nu och har funderat över detta med färger...grönt har varit en färg som vi fastnat för...finns det någon här som har ett grönt barnrum? Skulle vara roligt att se hur dt ser ut
Hej hopp!
Ska tapetsera sonens rum nu och har funderat över detta med färger...grönt har varit en färg som vi fastnat för...finns det någon här som har ett grönt barnrum? Skulle vara roligt att se hur dt ser ut
har inget kort tillgängligt, men jag har grönt och rosa i min dotters rum. Jättefint. Det finns så många fina gröna nyanser! Go for it!
säger samma som föregående... har tyvärr inga kort på min sons gröna sovrum, men han har en väldigt mjuk lugn grön tapet. superfin med vita möbler!! och kommer som föregående sa passa jättebra med rosa detaljer sen när lillasystern kommer!
Tack för era svar!
Ja det finns många fina gröna nyanser...skulle vilja ha nått limegrönt typ...ja och om "lillasyster" ska ta över så blire ju fint med rosa till som sagt
Grönt är skönt! Vi har ett grönt barnrum, inga bilder dock men mitt galleri finns en gravidbild från v 16 där jag står i "grönarummet". Tapeten är gammelgrön med små mörkgröna och roströda blommor i. Köpt på Rusta.
grönt och gult i barnrummet har vi.
Har oxå valt grönt till vårt snart nybyggda hus. Vår lilla bebis kommer i april o vi flyttar i augusti, men vi vet inte vilket kön det blir så vi valde ljusgrönt som tapet i det rummet. Jättesött!
Min dotter har just nu rosa rum...målade de för ett år sedan, nu är de dags för att göra om och jag ska måla grönt......limegrönt som du skriver skulle vara super fint.
hej hej, tack för alla svar!
Var och letade tapeter i dag, åkte till en färgaffär först å hittade en vanlig ljusgrön tapet..tyckte dock att 315:-/rullen var lite väl dyrt...kan ju lixom lätt hända olyckor med tuschpennor o.s.v i ett barnrum så vi åkte till Coop och hittade en jättefin limegrön easy up-tapet..exakt såsom jag hade tänkt mig..149:-/rullen kändes lite bättre.
Sedan bar det av till IKEA där jag köpte lite småjox som ska sättas upp när tapeterna kommit på plats! Hoppas att vi hinner tapetsera imorrn..vill fixa där inne NUUUUUU *s*
Emmzan:
Du får visa hur resultatet blev när det är klart!
Nyfiken...
Vårt kommande barnrum har ljust gröna tapeter och de kommer vi att behålla och inreda resten i vitt och rosa (eftersom vi har "förmånen" att i förväg veta att vi med 99% säkerhet kommer att få en liten tjej)
vår dotter har grönt, finns bild i galleriet, inte den bästa bilden kanske, men jag kan verkligen rekomendera det som barnrumsfärg.
Mysigt och neutralt!
Vår son har grönt i sitt rum, jättefint tycker jag.
Vi har blått på 75% av alla väggar (målat) också har vi halva ena väggen målad i en härlig grön färg - så himla fint! Färgkombinationen av blått och grönt är så fräscht och han älskar sitt rum!