Hej!
Jag var jätte frustrerad när jag var gravid över att alla apparna var så dåliga eller tråkiga så jag utvecklade en egen, Toddlr, som nu finns att ladda ner på Itunes. :)
Här kan du hitta den - http://toddlr.se/ - Materialet är faktagranskad av Marie Antonsson, barnmorska med 25 års erfarenhet på Sophiahemmet/Andrologmottagningen med infertilitetsutredningar.
Här kommer lite om hur appen fungerar och det som jag tyckte fattades i de som fanns innan! :)
********************************************************************************
Toddlr är en kompletta app för föräldrar och vänner som vill följa barnens utveckling från graviditet till småbarnsåldern med sociala funktioner. Du kan alltså följa ditt barns utveckling från graviditeten, genom förlossningen till dess att ditt barn är 3 år, allt i samma app. Utöver detta så låter Toddlr dig dela och följa ditt eget och vänners barn i ett privat flöde utan risker för att dina bilder hamnar i fel händer. För att lägga upp en bild , klicka på Toddlr-ikonen. Du kan lägga till bildtext och även ?krama? bilder, vilket är motsvarigheten till ?Like? I andra sociala nätverk.